התינוקת נקראה על שם הלוחמת שנרצחה

לא עבר שבוע מאז נרצחה לוחמת מג"ב הדר כהן, וכבר מחליטה משפחה אחרת להנציח אותה על ידי הענקת שמה לתינוקת שנולדה

חדשות כיפה אפרת קרסנר, כיפה 07/02/16 17:18 כח בשבט התשעו

התינוקת נקראה על שם הלוחמת שנרצחה
צילום מסך, צילום: צילום מסך

בזמן בו מתאבלת משפחתה של הדר כהן ז"ל, לוחמת המג"ב שנרצחה בפיגוע שאירע ביום חמישי האחרון, החליטה משפחה אחת, להנציח את שמה בדמות חיים חדשים, בשמה של התינוקת החדשה שנולדה להם בסוף השבוע.
כזכור הדר ז"ל נרצחה בזמן שסיכלה פגיעה גדולה יותר באזרחים, כשהצליחה, ביחד עם חברתה, למנוע את תוכניתם של שלושה מחבלים אשר הגיעו מג'נין אל שער שכם בירושלים במטרה לבצע פיגוע גדול.

הדר, אשר פונתה במצב אנוש מהמקום, נפטרה לאחר מכן מפצעיה, אך הצליחה לרגש בסיפור הגבורה שלה את אריה ארבוס ואישתו. השניים, אשר סיפרו כי התכוונו לקרוא לבתם תאיר, החליטו בסופו של דבר להוסיף לשמה את שמה של הדר ז"ל, וכתבו דברי הספד מרגשים משלהם בדף הפייסבוק.

[embed]https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=572969026192050&id=100004368728368[/embed]

האב הסביר וכתב כי שמה של הדר הוא מקור לאור וכוח, ולכן קראו לביתם תאיר - הדר: "הדר- ישר בלידה רצינו לקרוא לה 'תאיר', אבל לא היה לאור מקור כוח. לאחר ששמענו על מעשך מצאנו מקור לאור. מעט נשים זכו להשתתף בהצלת ישראל כמותך, בעוז ובהדר. מקום נפילתך בשערי ירושלים הפונים שכמה, הגדילו את זיקתנו אליך. בשבת מברכים 'אדר' מצאנו את את מקור האור, את הדר, אותך. מוקירים ומציינים את זכרך אריה, רוחמה, ראשית, אמנה, בניה ותאיר-הדר ארבוס, אלון מורה - שכם".