השר הרשקוביץ: נפרק הקואליציה אם גבעת האולפנה תפונה

ימים אחדים לפני מועד פינוי השכונה בבית אל, מאיים יו"ר "הבית היהודי" בפירוק הקואליציה במידה והפינוי יצא לדרכו. "בשלב הזה כבר אין די בדיבורים יפים", הוא קובע

חדשות כיפה אורי פולק 22/04/12 09:44 ל בניסן התשעב

השר הרשקוביץ: נפרק הקואליציה אם גבעת האולפנה תפונה
יעקב-cc-by-sa, צילום: יעקב-cc-by-sa

יו"ר "הבית היהודי", השר דניאל הרשקוביץ, מציב היום (א') אולטימאטום לראש הממשלה בנימין נתניהו, לפיו אם תפונה שכונת גבעת האולפנה שבבית אל, הרי שהוא וסיעתו יביאו לפירוק הקואליציה הנוכחית.

"אין מצב שגבעת האולפנה תפונה בעת כהונתה של הממשלה הזאת", אמר היום השר הרשקוביץ, שהדגיש כי "אם לא נצליח לעצור את הפינוי - הדבר יפרק את הקואליציה ויביא להקדמת הבחירות. בשלב הזה כבר אין די בדיבורים יפים".

בשבועות האחרונים ובעקבות פסיקת בג"ץ שקרא לפינוי המקום, הפעילו שרי הליכוד לחץ גדול על ראש הממשלה למנוע את הפינוי. בעקבות הלחץ הורה נתניהו למצוא פתרון חוקתי למקום. שכונת האולפנה כוללת חמישה מבני קבע שהוקמו באישור ממשלתי לפני 12 שנים, בהן מתגוררות כ-30 משפחות.

בתוך כך, השרה לימור לבנת ועוד 10 חברי כנסת מהליכוד צפויים להגיע היום לבית אל ולהביע את הזדהותם עם תושבי שכונת האולפנה, שעל פי התחייבות המדינה תיהרס בימים הקרובים.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן