השר הרשקוביץ: ממשלת האחדות היא סיכוי טוב להציל את שכונת האולפנה

השר דניאל הרשקוביץ טוען כי המשך פעילות הכנסת היא "הזדמנות פז" להעברת "חוק ההסדרה" לצד גיבוש אלטרנטיבה לחוק טל. לוח הזמנים החדש, לטענתו, יסייע למפקד "הבית היהודי"

חדשות כיפה אורי פולק 08/05/12 15:48 טז באייר התשעב

השר הרשקוביץ: ממשלת האחדות היא סיכוי טוב להציל את שכונת האולפנה
יחצ, צילום: יחצ

יו"ר "הבית היהודי", השר דניאל הרשקוביץ, סבור כי המהלך הפוליטי המפתיע במסגרתו הוקמה בישראל ממשלת אחדות בין "הליכוד" ל"קדימה", מהלך אשר הוביל למעשה להמשך פעילות הכנסת, מהווה "הזדמנות פז" להשלים מספר משימות דחופות החשובות העומדות על סדר יומה של הציונות הדתית.

הרשקוביץ ציין היום כי הוא "ממשיך לגייס את שרי הממשלה לתמיכה בחקיקה מזורזת שתציל את שכונת האולפנה". בדברים שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו, הוסיף הרשקוביץ כי "חלון הזמנים אמנם קצר, אך כעת, כשהכנסת נשארת פעילה, אני מאמין שיש סיכוי טוב לעמוד בו - ולהציל את שכונת האולפנה. אני לא רואה את קדימה מטרפדת את המהלך - כולנו מכבדים את החוק, וחוק ההסדרה יהיה חוק".

יו"ר "הבית היהודי" אף סבור כי כחלק מההסכם הקואליציוני בין "הליכוד" ל"קדימה", ניתן יהיה לקדם הצעת חוק אלטרנטיבית לחוק טל, אותה הוא מגבש בסיוע גורמים מקצועיים ממנהלת השירות האזרחי-לאומי. "להצעת החוק הזו תהיה משקל משמעותי בהצעת החוק הממשלתית שתובא להכרעת הכנסת", מעריך הרשקוביץ.

כמו כן, שר המדע העריך כי גם המפקד ל"בית היהודי", אשר חזר למעשה ללוח הזמנים המקורי אשר מאפשר להתפקדות עד חודש אב הקרוב, יאפשר את רענון שורות המפלגה בצורה נקייה, שקופה ומשמעותית יותר. "טווח הזמנים החדש יאפשר לנו לאוורר את השורות ולהכניס כוחות חדשים ורעננים למפלגה. זיכרו שלכל מתפקד יש השפעה ישירה על הרכב הרשימה. זו ההזדמנות של כולנו לשנות את אופייה של המפלגה", ציין הרשקוביץ.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן