השר הרשקוביץ מועמד לתפקיד נשיא אוניברסיטת בר אילן

שמו של השר פרופ‘ הרשקוביץ עלה כמועמד מתאים להחלפתו של הנשיא המכהן, פרופ‘ משה קווה, שייאלץ לסיים את כהונתו בעוד כשמונה חודשים

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 17/02/13 14:39 ז באדר התשעג

השר הרשקוביץ מועמד לתפקיד נשיא אוניברסיטת בר אילן
יותם פרום, צילום: יותם פרום

השר דניאל הרשקוביץ, שיסיים את תפקידו כשר המדע והטכנולוגיה ומי שכיהן כיו“ר ”הבית היהודי“, מועמד לתפקיד נשיא אוניבריסטת בר אילן - כך דווח ברשת ב'. הנשיא המכהן, פרופ‘ משה קווה, יסיים את תפקידו בעוד כשמונה חודשים ובאוניברסיטה החלו לאתר מועמד חלופי לתפקיד.

אוניברסיטת בר אילן נאלצה לסיים את תפקידו של פרופ‘ קווה בעקבות החלטת המל“ג לפיה לא יכהן נשיא אוניברסיטה בתפקידו במשך למעלה מ-3 תקופות כהונה. קווה נחשב כיום לותיק מבין ראשי האוניברסיטאות, שהחל את תפקידו בשנת 1996. בשלוש הקדנציות האחרונות כיהן כיו“ר ועד ראשי האוניברסיטאות.

השר הרשקוביץ הוא כעת המועמד החשוב ביותר לתפקיד, בין השאר בעקבות תפקידו האחרון כשר המדע, שעמד בקשר ישיר עם האוניברסיטאות בישראל והוביל פיתוח של תחום המדע בעיקר בפריפריה. הרשקוביץ הינו בעל תואר ראשון, תואר שני ותואר דוקטור במתמטיקה. בעבר כיהן כפרופסור באוניברסיטת ויסקונסין-מדיסון בעיר מדיסון שבארצות הברית ומאז 96‘ כיהן כפרופסור בפקולטה למתמטיקה שבטכניון. כמו כן שימש כדיקן הפקולטה למתמטיקה בטכניון וכיו"ר ארגון הסגל האקדמי בטכניון.

בלשכת השר הרשקוביץ סירבו להתייחס לפרסום.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן