השר גלנט בבית אריה: "החשיבות של השומרון המערבי הינה אסטרטגית"

שר הבינוי והשיכון התארח היום במועצת בית אריה והתחייב לקדם תב"ע, פיתוח ובנייה מאסיבית. ראש המועצה אבי נעים: "מצפים לראות בהקדם את הטרקטורים מסתערים על הגבעות החשופות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/03/17 15:44 ט באדר התשעז

השר גלנט בבית אריה: "החשיבות של השומרון המערבי הינה אסטרטגית"
דוברות, צילום: דוברות

שר הבינוי והשיכון יואב גלנט הגיע היום לביקור בבית אריה והתקבל על ידי ראש המועצה, אבי נעים. בסיור שנערך לו, אמר גלנט: "החשיבות של רכס השומרון המערבי הינה אסטרטגית לעתידה ולבטחונה של מדינת ישראל. בית אריה ועופרים יכפילו וישלשו את עצמם. הישוב יתחזק ויתחבר באמצעות כבישים ופיתוח למרכז הארץ לבקעת אונו. זה היעד שלנו".

גלנט הבטיח כי "נדאג לפיתוח האזור, תחילה באמצעות כביש מחבר ולאחר מכן באמצעות בניה ופיתוח מאסיבי של תשתיות שייצרו רצף התיישבותי בין בית אריה לעופרים. אלו דברים קריטיים הנחוצים להתיישבות".

השר גלנט הנחה את אנשי משרדו לקדם את התב"ע של היישוב, ולבצע את התכנון בלי שיקולי תקציב. "תכנון ופיתוח זה השקעה כספית שמחזירה את עצמה", אמר. "זאת, בנוסף לחשיבות האסטרטגית של פיתוח המקום".

ראש מועצת בית אריה, אבי נעים, שאירח את גלנט: "שר הבינוי והשיכון יואב גלנט הוא ידיד אמת של ההתיישבות בכלל ובית אריה בפרט. גלנט הוא שר מהמעלה הראשונה שדוגל ביותר עשייה ופחות דיבורים. הראייה הביטחונית המפוכחת שלו, עם ניסיון החיים העשיר מציב אותו בשורה הראשונה של המנהיגות הישראלית. אנו מעריכים מאוד את היסודיות והמקצועיות בה מתנהל המשרד תחתיו ומצפים לראות בהקדם את הטרקטורים מסתערים על הגבעות החשופות ומאפשרים לנו להמשיך לבנות ולפתח את ארץ ישראל".