השר אריאל: כולנו מאוחדים בתפילה גדולה ששלושת בנינו יחזרו הביתה עוד השבת

השר אורי אריאל התייחס לסוגיית חטיפתם של שלושת הנערים בגוש עציון בכנס בנתניה. עוד הוסיף "נכה בהם ובעזרת ה' ננצח. עברנו את פרעה ונעבור גם את זה"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 20/06/14 10:58 כב בסיון התשעד

השר אריאל: כולנו מאוחדים בתפילה גדולה ששלושת בנינו יחזרו הביתה עוד השבת
דוברות אורי אריאל, צילום: דוברות אורי אריאל

שר השיכון אורי אריאל התייחס אמש (ה') לסוגיית שלושת הנערים החטופים. "אנחנו כולנו, העם היושב בציון מאוחדים בימים האלה בתפילה גדולה ובזעקה לריבונו של עולם ששלושת בנינו יחזרו הביתה עוד השבת".

"אחדות זו שמתגלית בעם ישראל, ושלצערנו באה לידי ביטוי בעיקר בשעות הקשות, היא שתיתן לנו את הכוח להילחם בכל אויבינו", הוסיף אריאל. "אנו צריכים לומר בצורה ברורה- נכה בהם ובעזרת ה' ננצח. עברנו את פרעה ונעבור גם את זה. אני רוצה לברך את בית הספר, ההנהלה והמורים בברכת 'עלו והצליחו, יהי ה' עמכם'".

הדברים נאמרו בכנס לציון 60 שנה להיווסדה של אולפנית בר אילן נתניה, בהשתתפות שר השיכון, אורי אריאל, ח"כ יוני שטבון, ח"כ ד"ר עליזה לביא, ראש עיריית נתניה ובוגרת האולפנית, מרים פיירברג- איכר, מ"מ ראש העיר, ד"ר אביטל לאופר, הרב קלמן-בר, רבנים ואישי ציבור נוספים.

הרב קלמן בר, המלווה את האולפנית במהלך השנים התייחס אף הוא לסוגיית החטופים: "תרשו לי בשעות קשות אלה להזכיר ולהתפלל על שלום ילדינו שאנו מייחלים ומתפללים לשלומם ולחזרתם. אחינו כל בית ישראל הנתונים בצרה, המקום ירחם עליהם ויוציאם משעבוד לחירות". בנוסף ציין הרב כי: "פעילויות החסד הרבות שמקיימות תלמידות האולפנית לאורך השנה לטובת כלל המגזרים ותושבי העיר, מהוות דוגמא מאלפת לחיבור לעם ולארץ ישראל. חובה להקים מוסדות נוספים לתפארת דוגמת אולפנית בר אילן, שמפיצים לערכים, לתורה ולאהבת הארץ".

ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג איכר, שאף היא למדה באולפנית, ציינה: "הימים הם ימי טלטלה וחרדה, שמלווים מצד שני באמונה ותקווה גדולה. אנחנו לא יכולים להעביר ערב מבלי לשאת תפילה לשובם של הבנים החטופים והלוואי ותתקיים בהם: 'ופדויי ה' ישובון, ובאו ציון ברנה ושמחת עולם על ראשם, ששון ושמחה ישיגון נסו יגון ואנחה'".

ח"כ יוני שטבון אמר: "ברגע זה שלושה מילדינו מצויים בידי החמאס שמנסה להיאבק ברוחנו. הם רוצים לשבור את הזהות שלנו כעם ומדינה, והערב בכך שאתן בנות אולפנית בר אילן, עומדות כאן עם חיוך ואמונה גדולה ויודעות ומאמינות שאף ארגון טרור לא יוכלו לשבור אותנו, אתן נותנות כוח לגלעד, אייל ונפתלי".