השר אריאל התנצל על שפעל נגד החלטת המפלגה בנושא הרבנות הראשית

השר אורי אריאל עבר אתמול בין חברי הכנסת של "הבית היהודי" והתנצל על שפגע בחזית האחידה של המפלגה בנושא הרבנות הראשית. ההתנצלות הגיעה לאחר איום ראשון של בנט על פיצול המפלגה

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 30/07/13 09:51 כג באב התשעג

השר אריאל התנצל על שפעל נגד החלטת המפלגה בנושא הרבנות הראשית
יחצ, צילום: יחצ

אחרי המריבות הפנימיות מגיעה ההתנצלות: השר אורי אריאל עבר אמש (ג‘) במליאה והתנצל בפני חברי הכנסת של ”הבית היהודי“ וביקש את סליחתם על הפגיעה בחזית האחידה של המפלגה בנושא הרבנות הראשית. בראשונה נפגש אריאל עם בנט וביקש להתנצל על שפעל נגד הרב סתיו וקידם את מועמדותו של הרב יעקב שפירא.

ההתנצלות מגיעה על רקע ידיעה שפרסמנו אתמול בכיפה, בה השר נפתלי בנט איים לראשונה בפיצול המפלגה, בעקבות סערת הרבנות הראשית.

בנט נשאל בפייסבוק: ”אני מקווה מאוד שפעם הבאה אתה רץ לבד בלי מפלגת תקומה ונספחיהם (שטבון ויוגב), מה שהם עשו לך עם הבחירות לרב הראשי זה פשוט כפיות טובה. הצבעתי לך ולא לקיצוניים האלו“. יו“ר ”הבית היהודי“ השיב בתגובה: ”בוודאי שנעשה הרבה חושבים לקראת הבחירות הבאות. אחדות היא דבר חשוב מאוד, אך גם נאמנות. נצטרך לחשוב“.

יש לציין כי בימים האחרונים שרר כעס רב על השר אריאל כולל בקרב חבריו לתקומה, על היציאה הבוטה נגד אחדות המחנה, והדבר בא לידי ביטוי בשיחות קשות שניהלו איתו. חברי הכנסת ציינו כי ”אפשר להיות פאסיבי ולא להתאבד על הרב סתיו, אבל להתאבד נגדו זאת חבר חתרנות“.