השר אריאל: הרב חנן פורת חסר לי כל יום

בהתייחס ליום השנה לפטירתו של הרב חנן פורת זצ"ל, כתב השר אורי אריאל כי הוא היה "גשר וקרן אור בהידברות בין דתיים לחילונים, גילם בדמותו את המיטב שבציונות שאנו מתגעגעים אליה"

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 10/09/13 16:46 ו בתשרי התשעד

השר אריאל: הרב חנן פורת חסר לי כל יום
Lior Golgher-cc-by-sa, צילום: Lior Golgher-cc-by-sa

שר השיכון אורי אריאל מתייחס היום (ג‘) ליום פטירתו של הרב חנן פורת זצ“ל, שהיום מצויין יום פטירתוץ

”עם חנן ביליתי שעות, ימים ושנים ארוכים כל יום מהם היה שיעור חדש באהבת ישראל ולהט העשייה“, כתב השר אריאל בעמוד הפייסבוק שלו, ”חנן אהב כל אחד ואחת מעם ישראל ללא תנאי גם אם היו חלוקים קשות בדעותיהם הפוליטיות. במשך כל השנים היה גשר וקרן אור בהידברות בין דתיים וחילוניים, כשבמקביל לא פסק לפעול למען זכותינו על הארץ וחיזוק אחיזתנו בארץ ישראל. הוא גילם בדמותו את המיטב שבציונות שאנו מתגעגעים אליה“.

השר אריאל ציין כי הרב פורת זצ“ל ”חסר לי כל יום. יחד עם חברי אנו משתדלים להמשיך את דרכו. דרך של אמונה, הגשמה, עשיה וציונות“.

גם ח“כ ציפי חוטובלי פרסמה היום דברים לזכרו של הרב פורת זצ“ל, וציינה כי ”בתקופה של בין כסה לעשור, תקופה של חשבון נפש אדם בשיעור קומה כדוגמת הרב חנן פורת חסר מאוד בהנהגה הישראלית. חנן פורת זצ"ל היה איש אמת שדרכו התנהגותית הייתה מושתתת על ערכי התורה. זכיתי ללמוד אצל חנן בשנתו האחרונה וללמוד ממנו מהי הנהגה מתוקנת“.

”על מצבתו חקוקות המלים מספרו של הרצל 'אלטנוילנד' 'בנפשו יביא חלומו'. עלינו להמשיך ולהגשים את חלומותיו הגדולים“, סיכמה חוטובלי.