השר אריאל גייס תמיכה למען הרב יעקב שפירא

השר אורי אריאל שכנע חברים בגוף הבוחר להצביע בעד הרב יעקב שפירא, המועמד החרדי לרב האשכנזי - ולא בעד הרב דוד סתיו, המתמודד הציוני-דתי אשר מפלגתו הודיעה על תמיכה בו. בלשכת השר לא מכחישים

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 26/07/13 10:13 יט באב התשעג

השר אריאל גייס תמיכה למען הרב יעקב שפירא
יחצ, צילום: יחצ

שר הבינוי והשיכון אורי אריאל פעל בתוך ”הבית היהודי“ על מנת לגייס תמיכה במועמדותו של הרב יעקב שפירא, המתמודד החרדי לתפקיד הרב הראשי האשכנזי, זאת בניגוד להחלטת המפלגה על תמיכה במועמודתו של הרב דוד סתיו, הציוני-דתי. הרב שפירא זכה בסופו של דבר לקולות בודדים בבחירות לרבנות והגיע למקום האחרון.

”מקור ראשון“ מדווח היום (ו‘) כי השר אריאל פעל לטובת העניין אפילו בלובי המלון ”לאונרדו“, בו התקיימו הבחירות לרבנות, כשהוא מבקש מחברי הגוף הבוחר לתמוך בעד הרב שפירא. ”זה התחיל בבקשה של השר אריאל שאצביע לרב שמואל אליהו לתפקיד הרב הספרדי... כששאלתי לגבי הרב האשכנזי הוא אמר שהרב שפירא הוא המועמד שלנו“, אמר אחד מחברי הגוף הבוחר לעיתון.

בלשכת השר אריאל אמרו בתגובה כי ”השר אריאל פעל במהלך היום לצד הרב שמואל אליהו וניסה לשכנע אנשים בגוף הבוחר להצביע עבורו. בכל הקשור לבחירת הרב הראשי האשכנזי, פעלו חברי הכנסת האחרים מהבית היהודי לבחירת הרב סתיו“.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן