השר אורי אריאל: נחזק את הקשר עם ש"ס

במסגרת הסיורים שהוא מקיים בכל רחבי הארץ, סייר השר אורי אריאל בשכונת הר יונה בנצרת עילית. את השר ליווה בביקורו ח"כ אלי ישי, כחלק מהמאמץ לחימום היחסים מול ש"ס

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 27/11/13 12:44 כד בכסלו התשעד

השר אורי אריאל: נחזק את הקשר עם ש"ס

שר הבינוי והשיכון אורי אריאל סייר יחד עם ח"כ אלי ישי וראש העיר נצרת עילית שמעון גפסו בשכונת הר יונה, כחלק מהמגמה לחזק את הקשר בין הציבור הדתי לחרדי ולשתף פעולה בפיתוח הנגב והגליל. בנוסף, הגיע השר לעמוד מקרוב אחר התקדמות פרויקט הבניה והרחבתו, כחלק ממאמציו להורדת מחירי הדיור בכל הארץ.

אל השר אורי אריאל התלווה בביקור גם ח"כ אלי ישי מי שהיה במשך שנים רבות יו"ר ש"ס והיה מיוזמי פרויקט הבניה לציבור החרדי בנצרת עילית. בעת כהונתו כשר הפנים פעל ישי רבות על מנת לקדם את הבניה בשכונת הר יונה, והיום התלווה לשר השיכון בביקורו על מנת לסייע לשר לפעול למען מציאת פתרונות דיור נאותים לציבור החרדי. כן התלוו לשר בסיורו, ראש העיר שמעון גפסו ובכירי העירייה.

שר הבינוי והשיכון אורי אריאל אמר כי "מאז כניסתי לתפקיד אני פועל במישורים רבים על מנת לפתור את מצוקת הדיור גם בציבור החרדי, כחלק מפתרון מצוקת הדיור של כלל הציבור. אני מוקיר ומברך את ידידי ח"כ אלי ישי שהיה מיוזמי הר יונה והוביל להקמתו. הקשר בינינו ימשיך ויתעצם, כמו גם הקשר בין הציבור החרדי לציבור הדתי לאומי".

ח״כ אלי ישי אמר במהלך הסיור: "לפני ארבע שנים בתחילת הקדנציה כשר הפנים הגעתי לפה יחד עם גפסו והחלטנו יחד להתחיל לקדם את זה. פניתי לראשי הקהילות החרדיות וקיימתי עשרות שיחות לקדם את הפרוייקט ואני שמח להגיע לפה היום ולראות שהפרוייקט הולך ומתקדם".