השר אורבך מחפש שירות לאומי

השר אורי אורבך יבצע שירות לאומי בבית החולים שערי צדק, כך לפחות הוחלט בסיום תהליך שעבר השר במסגרת יריד שירות לאומי. השר עבר את התהליך המלא והתעקש לדבר בלשון נקבה כדי להיכנס לדמות

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 07/04/14 20:24 ז בניסן התשעד

השר אורבך מחפש שירות לאומי
אהרון פאר, צילום: אהרון פאר

השר לאזרחים וותיקים והאחראי על מנהלת השירות האזרחי לאומי יבצע שירות לאומי בבית החולים שערי צדק בירושלים, כך לפחות הוחלט בסיום תהליך שעבר השר במסגרת יריד 'שלוש ארבע ולאגודה' שהתקיים אמש (א') בבית ההארחה בית וגן בירושלים.

כ-600 בנות הגיעו ליריד "שלוש, ארבע ולאגודה", של האגודה להתנדבות, שהתקיים אתמול בבית הארחה בית וגן בירושלים. היריד נועד להקל על בנות במעוניינות לשרת בשירות הלאומי בכל הקשור למציאת מקום התנדבות. היריד כלל מקשרות, מוקדניות ו-20 מוקדי ייעוץ שהכווינו את הבנות לראיונות אצל הרכזות והמפעילים. הראיונות האישיים עצמם בוצעו בארבעה אולמות, בהתאם למספר מחוזות. בכל אזור ראיונות נכח מנהל המחוז ומרכזת גיוס ושיווק על מנת להכווין ולפתור בעיות בו במקום.

אורח מיוחד שהגיע לביקור היה לא אחר מהממונה על השירות הלאומי-אזרחי בממשלה, השר לאזרחים וותיקים אורי אורבך. השר ליווה את ביתו השמיניסטית בתהליך חיפוש מקום שירות לאומי וניצל את ההזדמנות כדי לחוות את התהליך על בשרו.

(צילום: אהרון פאר)

במהלך הביקור דימה השר מועמדת לשירות לאומי והתעקש לעבור את כל שלבי התהליך ביריד. אורבך עבר בין העמדות השונות, שאל וחקר (בלשון נקבה, כדי "להיכנס לדמות") והתראיין למקומות השונים. בסוף האירוע התבשר השר כי התקבל לשירות לאומי בבי"ח שערי צדק. שיהיה בהצלחה.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן