השר אורבך: להרחיק את ש"ס מהרבנות הראשית

"מספיק ודי לנו מעסקיהם ומגידופיהם", תוקף השר אורי אורבך - שמאשים את ש"ס בשחיתות ושוחד: "חייבים להרחיק אותם ואת משפחותיהם מהרבנות הראשית"

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 14/07/13 12:17 ז באב התשעג

השר אורבך: להרחיק את ש"ס מהרבנות הראשית
יחצ, צילום: יחצ

שר הגמלאים אורי אורבך תוקף היום (א‘) את התנהלות תנועת ש“ס בעקבות הדברים שאמר אמש (מוצאי שבת) הרב שלום כהן, ראש ישיבת ”פורת יוסף“, נגד הציבור הדתי לאומי.

”בתזמון מושלם התנפלו עלינו שוב הש"סניקים עם ראשי תיבות וגידופים על הכיפות הסרוגות“, כתב השר אורבך בעמוד הפייסבוק שלו, אז הנה פסוק אחד שבדיוק אתמול קראנו בהפטרה והוא מתחיל עם ראשי התיבות של ש"ס: שרייך סוררים וחברי גנבים, כולו אוהב שוחד ורודף שלמונים...‘“.

לדברי אורבך, הפסוק הזה ”יושב בול על האנשים האלה, ומסביר למה חייבים להרחיק אותם ואת משפחותיהם מהרבנות הראשית. מספיק ודי לנו מהם, מעסקיהם ומגידופיהם“.

גם השר אורי אריאל תקף מוקדם יותר את התנהלות ש“ס ואמר: ”בימים של בין המצרים הזדעזתי לראות כיצד מי שמכונה גדול בתורה מקלל בצורה קשה ציבור גדול ומצויין - תורני, ערכי ויהודי כאחרון אויבי ישראל. אנחנו נמשיך להיות מהנעלבים ואינם עולבים שומעים חרפתם ולא משיבים ומול הקללות והנאצות נמשיך לדאוג גם לציבור וללומדי התורה החרדים“.