השמאל היה נותן לאטינגר להשתתף בברית, הליכוד לא

ברוך מרזל, מעביר ביקורת חריפה על התנהלותה של מפלגת הליכוד, שלדעתו מתנהגת כמפלגת שמאל. מבחינתו, "עוד ממשלת ימין כזו ואבדנו"

חדשות כיפה ברוך מרזל, כיפה 05/04/16 13:27 כו באדר ב'

השמאל היה נותן לאטינגר להשתתף בברית, הליכוד לא
פלאש 90, צילום: פלאש 90

לפני שנה נערכו בחירות בישראל. הסקרים צפו ניצחון לשמאל בראשות הרצוג, והמוני יהודים מודאגים(ובצדק, כי הרצוג זה רעה) התגייסו למנוע זאת. כיצד? הם החליטו שעל-אף שדעותיהם נמצאות הרבה ימינה מהליכוד, הפעם הם יתנו את קולם לנתניהו, וכך יוכל לגבור על הרצוג. זה אכן מה שקרה, ורבים נשמו לרווחה עם היוודע התוצאות ועם חלוף הסכנה של הקמת ממשלת שמאל.

כיום, בחלוף שנה מהבחירות וחצי שנה מפריצת גל הטרור, נדמה כי כל בר דעת מבין, שלא הייתה כאן אלא אשליה של הצלה, ולא רק שקמה ממשלת שמאל, אלא שגרוע מכך - ממשלת השמאל מורכבת ממפלגות הימין! קשה לכם לשמוע זאת? אז הנה מספר הוכחות לכך, שממשלת נתניהו גרועה מממשלת רבין הזכורה לדיראון.

לפני 22 שנה, הכניסה ממשלת רבין אותי ביחד עם תשעה פעילי ימין נוספים למעצר מנהלי בעקבות הירי של ברוך גולדשטיין במערת המכפלה. הוצא נגדי צו מעצר מינהלי לחצי שנה בכלא השרון, ובמהלך תקופת המאסר נולד בני ישי. שר המשטרה דאז, איש השמאל משה שחל, העניק לי אישור לצאת לברית, בה השתתפו מאות פעילים ותומכים(אגב, כיום ברור שישבנו בבית הסוהר ללא סיבה בגלל עלילה של השב"כ. כך נקבע בוועדת שמגר).

השחרור שלי לברית לא היה התקדים היחידי בתא. איתי ישב שמואל בן ישי, שגם הוא שוחרר לברית של בנו. כעשור קודם לכן, שוחרר מו"ר הקדוש הרב מאיר כהנא הי"ד לברית של נכדו! אבל כל זה אירע בעת כהונתה של ממשלת השמאל אצל רבין ומשה שחל. אלו לא אהבו אותנו, בלשון המעטה, אבל גם הם הבינו שיש גבול לרשעות.

כיום מכהנת ממשלה שישנם החושבים אותה לממשלת ימין בשל זהות המפלגות המרכיבות אותה, אבל בפועל היא הורסת בתי כנסת ולא מסגדים, מוציאה עשרות צווים מנהליים לפעילי ימין ולוחמים על א"י ושותקת על פעילות חתרנית נגד המדינה של אנרכיסטים שמאלנים.

הממשלה מקפיאה את הבניה ביו"ש וירושלים ליהודים, ומעודדת תנופת בניה לאויב. עוד ממשלת ימין כזו ואבדנו. הליכוד כבר שנים רבות מתגלה כאסון, אבל סר הביטחון משה יעלון שהגיע מהשמאל שובר שיאים ברדיפת הימין בעוצמה, בעוד שמול האויב שמפעיל חצי שנה של טרור בלתי פוסק, הוא אינו מגיב. מסתבר שהוא יודע להיות חזק על היהודים וחלש מול האויב.

בבחירות הבאות, כשנתניהו יופיע בפנים חמורות סבר ויצביע על הסכנות האורבות לנו אם לא נצביע "ליכוד", אני מציע לציבור שיזכור את מה שמתחולל עכשיו ויקח את דבריו של נתניהו בערבון מאד מוגבל.