השלג מאיים לקלקל את החתונה, המשפחה קוראת לציבור לבוא ולשמח

עשרות משפחות שהוזמנו הערב לחתונה של משפחת גרנות נאלצו לבטל בשל השלגים הכבדים. המשפחה החליטה לקרוא לציבור הרחב לקפוץ לחתונה בצומת ירקונים ולחגוג יחד את השמחה - ואת השלג

חדשות כיפה נטעאל בנדל, כיפה 12/12/13 17:07 ט בטבת התשעד

השלג מאיים לקלקל את החתונה, המשפחה קוראת לציבור לבוא ולשמח
shutterstock, צילום: shutterstock

השלג שהחל לרדת הלילה התקבל בשמחה עם שחר בקרב משפחות ישראל, חוץ ממשפחה אחת: משפחת גרנות מקרית ארבע עתידה הערב (ה‘) לחתן את בתם. מיום שמח של הכנות והתרגשות, הפך היום לסגריר, כשהמפחה תקוע בביתה המושלג מבלי יכולת לצאת לאירוע שהיה אמור להתקיים באולם אירועים במרכז הארץ.

במשך היום קיבלה משפחת גרנות הודעות ביטול השתתפות מיותר מ-60 משפחות ממוזמניה, שלא יגיעו לחתונה בעקבות השלג. "התעוררנו לבוקר לבן בהרי חברון", מספר אבי המשפחה אהרון גרנות, "בדרך כלל אני מתרונן ממראה כזה, אבל לא ביום שבסופו אני אמור ללוות את בתי לחופתה באזור המרכז. פתיתי שלג ענקיים מונעים בינתיים את יציאתנו לחתונה ואנחנו תקועים בבתינו. מתרוננים מהלבוש הלבן המכסה את עירנו האהובה ומלאי דאגה לחתונה. אם אתה רוצה להצחיק את הקב"ה ספר לו על התוכניות שלך".

חתונת בתו של אהרון, סטודנטית במכללת אורות, יחד עם בחיר ליבה ליאור בעז, עתידה להתקיים הערב באולם "לב האצולה" בצומת ירקונים. במשפחת גרנות חוששים לעתיד האירוע עקב הביטולים הרבים בעקבות מזג האוויר והחלו לבקש ממי שיכול להגיע הערב לחתונה ולשמח את החתן והכלה המודאגים.

"אין מצווה גדולה ממצוות שמחת חתן וכלה", אומר אהרון אבי הכלה, "כולם מזומנים לבוא ולשמח, וכל המשמח חתן וכלה שכרו הרבה מאוד". אם אתם גרים באזור המרכז, הגיעו לאולם לב האצולה כדי שהיום המשולג יהיה שמח ומאושר גם בשביל משפחת גרנות.