הרשקוביץ: ארגוני השמאל צבועים, למה לא גינו את המאחז הפלסטיני?

שר המדע והטכנולוגיה תקף את ארגוני השמאל ששתקו נוכח הקמת המאחז הפלסטיני בשטח E1, שפונה על ידי כוחות הביטחון: "מתפלא שקולם של ארגוני השמאל, שדרשו להוריד מאחזים יהודים, נדם נוכח המאחז הזה"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 13/01/13 11:02 ב בשבט התשעג

הרשקוביץ: ארגוני השמאל צבועים, למה לא גינו את המאחז הפלסטיני?
יותם פרום, צילום: יותם פרום

שר המדע והטכנולוגיה דניאל הרשקוביץ תוקף היום (א‘) את צביעותם של ארגוני השמאל, כדבריו, אשר בחרו שלא לגנות את הקמת המאחז הפלסטיני בשטח E1 במהלך סוף השבוע האחרון.

כוחות צבא ומשטרה פינו הלילה כ-150 פלסטינים מהמאחז "באב א-שאמס", בשטח שבין ירושלים למעלה אדומים. היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, טען כי סיבת הפינוי היא בטחונית.

בפתח ישיבת הממשלה התייחס השר הרשקוביץ לפינוי המאחז וטען כי "מדובר בשטח שלפי החלטת הממשלה אמורים לבנות בו, אני מתפלא שאותם ארגוני שמאל שדרשו להוריד מאחזים יהודים קולם נדם כשזה קורה עכשיו. היכן השמירה על שלטון החוק והשוויון בפני החוק?".

הרשקוביץ בחר להוסיף ולתקוף גם את ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, אשר עורר סערה בסוף השבוע האחרון כשהתראיין לתוכנית ”אולפן שישי“ וטען כי ראש הממשלה נתניהו בזבז מיליארדי דולרים על היערכות לקראת מהלך אפשרי באיראן - אשר לדבריו לא יצא לפועל. הרשקוביץ טען כי דבריו של אולמרט ”מעוררים תמיהה ברור שמה שעומד מאחוריהם זה אינטרס בחירות“.