הרשעה? הרב מוטי אלון ממשיך להעביר שיעורים כרגיל

חמישה שיעורים שבועיים קבועים ואפילו שבת אירוח לפני ראש השנה - הרב מוטי אלון ממשיך לשדר "עסקים כרגיל", חרף הרשעתו. אחד השיעורים הקבועים מועבר בישיבת "אור עציון" של הרב חיים דרוקמן

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 12/08/13 13:58 ו באלול התשעג

הרשעה? הרב מוטי אלון ממשיך להעביר שיעורים כרגיל
אהרן והב - סוכנות הידיעות חדשות 24, צילום: אהרן והב - סוכנות הידיעות חדשות 24

הרב מוטי אלון, שהורשע בשבוע שעבר בביצוע מעשים מגונים באחד מתלמידיו לשעבר, ממשיך להעביר שיעורים על פי לוח הזמנים הקבוע שלו, כפי שנהג בשנים האחרונות. אמש (א‘) קיים הרב אלון את שיעורו הקבוע בירושלים, בבית הכנסת ”בית יעקב“ שברחוב פארן בעיר, אליו הגיעו כ-150 משתתפים - עשרות יותר מהרגיל.

הרב אלון נמנע במהלך השיעור מלהתייחס להרשעתו אך שיגר רמזים לפורום תקנה, ואמר כי הוא לא מתכוון לרדוף את אויביו. ”אני לא לא מגיב מפני שאין לי כוח להגיב“, אמר לקהל שומעיו, כפי שפורסם על ידי צביקה קליין ב-NRG יהדות, ”הייתי יכול ליפול לייאוש, החלטתי שלא לעשות זאת“.

בתוך כך, הרב אלון ממשיך להעביר שיעורים קבועים, ביניהם שיעור נוסף ביום ראשון בשעה 22:30 בישיבת אור עציון של הרב חיים דרוקמן, שיעור קבוע ביום שלישי במתנ“ס ביישוב חצור, שיעור ביום רביעי בערב ברעננה ושיעור קבוע ביום חמישי ביישוב מגדל - בבית מדרשו של הרב אלון או בביתו.

מעבר לשיעוריו הקבועים, הרב אלון אף ישתתף בשבת אירוח, בפרשת נצבים-וילך, ארבעה ימים לפני ראש השנה. השבת אמורה להתקיים ביישוב כוכב השחר, בישיבת ”אהבת חיים“ ביישוב, וצפויים להגיע אליה עשרות משפחות, רובם תלמידיו של הרב אלון. בהודעה שפרסמו מארגני השבת הם הזמינו את הציבור להרשם ”לשבת שכולה שיעורים שיחות והתעלות עם הרב אלון שליט"א בנוף קסום“.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן