הרצוג: הפתרון לטרור הוא הקמת גדר חשמלית

לדברי יו"ר האופוזיציה הגדר היא הפתרון כנגד פיגועי הדקירה. "אנחנו לא צריכים גדר בקר. אנחנו צריכים הפרדה שבאמת תחסום את המחבלים"

חדשות כיפה אפרת קרסנר, כיפה 26/01/16 15:58 טז בשבט התשעו

הרצוג: הפתרון לטרור הוא הקמת גדר חשמלית
פלאש 90, צילום: פלאש 90

על רקע הלוויתה של שלומית קריגמן, שנרצחה אמש במכולת ביישוב בית חורון, מציע היום (ג') יו"ר האופוזיציה, יצחק הרצוג, לחשמל את גדרות ההפרדה סביב היישובים היהודיים, שלטענתו ימנעו פיגועים וחדירות של מחבלים פנימה.

הרצוג אמר:"עוד יום - עוד פיגוע. עוד רצח. כואב את כאב משפחתה של שלומית קריגמן הי"ד. יש להקים גדר אמיתית, עם תיל מחושמל מעליה. כל פיתרון חלש יותר הוא הפקרות" כך פרסם בעמוד הפייסבוק שלו.

לדבריו של יו"ר האופוזיציה, הגדר החשמלית תרתיע את המחבלים, שיחשבו פעמיים אם לנסות ולחדור ליישובים של יהודים, שכן גדר רגילה אינה יעילה: "למה לא עושים הפרדה אפקטיבית? למה לא מקימים חומה? מה שווה גדר אם אפשר לדלג מעליה או לזחול תחתיה? אנחנו לא צריכים גדר בקר. אנחנו צריכים הפרדה שבאמת תחסום את המחבלים".

"אפשר להקים גדר אמיתית, עם תיל מחושמל מעליה, כזו שלא ניתן לעבור. כל פיתרון חלש יותר הוא הפקרות שההמשלה הזו חתומה עליה. צריך גדר שתרתיע רוצחים ותשמור על אזרחים. אפשר לעשות את זה ולהגן על אזרחינו מפני טרור ורצח. זה חלק מתכנית ההיפרדות שלי".