הרצוג: המורים והמנהלים יצאו מפורקים מהרפורמות של פירון

יו"ר המחנה הציוני, יצחק הרצוג תקף בחריפות בכנס בחירות את הרפורמות של שי פירון במשרד החינוך

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 19/02/15 16:36 ל בשבט התשעה

הרצוג: המורים והמנהלים יצאו מפורקים מהרפורמות של פירון
פלאש 90, צילום: פלאש 90

"כל יום התעוררנו עם שתיים-שלוש רפורמות ששי פירון הבטיח. תשאל את המורים והמנהלים הם יצאו מפורקים הם לא מבינים מה רוצים מהם. בתיק ובמשרד כמו משרד החינוך צריך לדעת להתוות מדיניות ולא להשתולל", אמר מועמד המחנה הציוני לראשות הממשלה, יצחק בוז'י הרצוג בכנס בחירות שנערך השבוע באכסניית הנוער בבית שאן. בכנס בו הופיע עם ציפי לבני בפני תושבים מהסביבה, רבים מהם מהקיבוצים באזור.

הרצוג ציין, שלמרות התנגדותו לכמות הרפורמות של הרצוג מפלגתו תומכת ברפורמה המעניקה מתן עדיפות לבגרויות על פני פסיכומטרי.

שר החינוך לשעבר, שי פירון, הצהיר כי 'יש עתיד' יעשו הכל בכדי להחליף את ביבי ולמנות את יצחק הרצוג במקומו. פירון לא הסתיר גם את רצונו לחזור למשרד החינוך בכדי להשלים את הרפורמות אותן העביר בשנה וחצי של פעילותו במשרד.

[embed]http://upload-community.kipa.co.il/magazine/219201523595.mp3[/embed]

דבריו אלו של הרצוג בנוגע לפגיעה בעובדי משרד החינוך יוצרים את התחושה, כי יו"ר המחנה הציוני לא ישוש גם אם ינצח את נתניהו להעניק את תיק החינוך בחזרה לידי פירון. לא ברור עדיין גם במקרה כזה עד כמה יתעקשו 'יש עתיד' ופירון על המשרד החשוב, בפעם הקודמת הם התעקשו עליו בצורה שאינה משתמעת לשני פנים אך הפעם לנוכח הסקרים שמעניקים להם פחות מעשרה מנדטים כוח המיקוח של יש עתיד ירד משמעותית. בנוסף, המפלגות החרדיות בלעדיהן אין להרצוג סיכוי להקים קואליציה יתנגדו ככל הנראה באופן גורף לחלומו של פירון לחזור למשרד החינוך.

.