הרמטכ"ל למרים פרץ: "זכות עבורי להצדיע לך"

ראש ישיבת בני דוד בעלי, הרב אלי סדן והרמטכ"ל, גדי אייזנקוט בערב הוקרה ל'אם הבנים' מרים פרץ. אייזנקוט: "זכות עבורי להצדיע לך מרים על העשיה ועל תרומה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/06/16 11:50 טו בסיון התשעו

הרמטכ"ל למרים פרץ: "זכות עבורי להצדיע לך"
יחצ, צילום: יחצ

הרמטכ"ל רב אלוף גדי איזנקוט ריגש את המשתתפים בערב ההוקרה לכבודה של מרים פרץ ולכבוד ישיבת אמי"ת אלירז , הקרויה על שמו של בנה אלירז, כשהצדיע לה על תרומתה לחיזוק צה"ל ולהקניית ערכים ומסירות למען מדינת ישראל בשדה החינוך.

איזנקוט סיפר כי לפני 18 שנה כששימש כמפקד חטיבת גולני פיקד על אוריאל שהיה מ"מ בגדוד 51 ולפני שש שנים בעת היותו אלוף פיקוד הצפון, פיקד על אלירז בעת נפילתו: "מתוך הכאב הגדול מרים התבלטה כאישיות יוצאת דופן, כשהייתי בלוויה ובבית המשפחה אפשר היה להבין מאיזה בית גידול יוצאים קצינים כמו הבנים של משפחת פרץ. אני משוכנע שאותה רוח שורה פה בבית הספר, שמובילה אתכם אנשי החינוך לגדל את דור האזרחים, את דור החיילים הבא שיתרמו את תרומתם ויראו כזכות את העובדה שכל מי שגדל במדינה הזו ומגיע לגיל 18 נדרש לתרום את התרומה שלו בשרשרת הדורות ולחזק את צה"ל ואת מדינת ישראל."

"זכות עבורי להצדיע לך מרים על העשיה ועל תרומה ועל החיזוק של צה"ל מתוך הכאב ולהצדיע לזכרם של אלירז ואוריאל והמורשת שהם הותירו לנו."

מרים פרץ הודתה לרמטכ"ל ואמרה "זכיתי להכיר אותך כגדי האדם, הערכי, אוהב החיילים,הארץ הזו צריכה אנשים כמוך שמובילים אנשים מתוך אהבה".

את האירוע ערכו והפיקו הרב זאב ברלב חבר צוות החינוך וההנהלה ושגית אלמליח רכזת החינוך החברתי בישיבה.

(צילום: יחצ)