הרייטינג מעל הכל? בערוץ 2 משדרים האח הגדול כרגיל

בעוד ביהודה ושומרון מתרכזים כוחות עצומים בניסיון למצוא את הנעדרים, בערוץ 2 לוח שידורים כרגיל. שולי מועלם לגלעד ארדן: "הגיע הזמן לעסוק בתכני הערוץ המסחרי בעיתות משבר לאומי"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 14/06/14 21:38 טז בסיון התשעד

הרייטינג מעל הכל? בערוץ 2 משדרים האח הגדול כרגיל

פיגוע חטיפה ביהודה ושומרון? כנראה שאת ערוץ 2 זה לא מעניין.

בעוד ערוץ 10 ואתרי החדשות המובילים מקיימים שידורים מיוחדים, מערכת הביטחון מקיימת הערכות מצב בקריה והכוחות הרבים ביהודה ושומרון עושים מאמצים עילאיים בניסיון למצוא את שלושת הנעדרים, בחרו בערוץ 2 להמשיך את לוח השידורים הרגיל, ומשדרים בשעה זו (מוצאי שבת) את תכנית האח הגדול.

חברת הכנסת שולי מועלם פנתה לשר התקשורת גלעד ארדן בשאלה מדוע ערוץ 2 ממשיך את השידורים כרגיל, למרות המשבר ביו"ש.

"שבוע טוב שר התקשורת גלעד ארדן", פנתה במכתב פומבי בפייסבוק לשר התקשורת. "למה ציבור שלם שומר מסורת שמנותק מאמצעי תקשורת בסופ"ש, ציבור שאת השבת שלו העביר בתפילה לשלומם של הנערים החטופים צריך עם צאת השבת לסבול את שגרת לוח השידורים של ערוץ 2 והאח הגדול. זה פשוט מוציא אותי מדעתי".

"ללא קשר לדעתי על תוכנית האח הגדול ויש לי דעה מוצקה בעניין, אני בטוחה כי בערב זה מדינת ישראל חילונים ודתיים לא חזרו עם צאת השבת לשגרת חייהם", הוסיפה.

"לפני שאתה סוגר את רשות השידור צעד מבורך כשלעצמו הגיע הזמן לעסוק בתכנים של הערוץ המסחרי ובמיוחד בעיתות משבר לאומי כפי שאנו חווים אותו בשעות קשות אלו".