הרב שפירא: סגירת התיק נגדי מלמדת שאסור לפחד מאף אחד

נוכח סגירת התיק הפלילי נגדו, אומר מחבר הספר "תורת המלך", הרב יצחק שפירא, כי "מי שילמד את הספר יבין כי המוסר שבו מתוקן הרבה יותר מזה של אומות העולם"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 29/05/12 16:28 ח בסיון התשעב

הרב שפירא: סגירת התיק נגדי מלמדת שאסור לפחד מאף אחד
מתוך וידאו- הקול היהודי, צילום: מתוך וידאו- הקול היהודי

הרב יצחק שפירא, מחבר הספר "תורת המלך", מתייחס היום (ג') לראשונה להחלטת הפרקליטות על סגירת התיק הפלילי שנפתח נגדו ונגד הרב יוסף אליצור.

כפי שדווח בכיפה, פרקליטות המדינה הודיעה אתמול באופן סופי על סגירת תיק החקירה נגד מחברי הספר "תורת המלך", זאת בעקבות "היעדר ראיות פסקות" להעמיד לדין את הרבנים. "הספר כתוב בצורה מאוד כללית, מופשטת ולא קונקרטית ואין בו קריאה מפורשת לביצוע אלימות. אין בספר קישור לציבור ספציפי או קריאה לפגוע בציבור ספציפי ויש קושי לקבוע כי בעצם הצגת עמדת ההלכה יש משום קריאה לביצוע מעשה אלימות או טרור", ציינו בפרקליטות.

הרב שפירא אמר היום כי הוא "מודה לקב"ה על התגלגלות הדברים שסופה בסגירת התיק נגדנו. צריכים ללמוד את הלקח ולהבין שצריך לכתוב את דברי התורה בפשטות וביושר ולא לפחד מאף אחד. הלקח העיקרי לציבור, מבחינתנו, הוא שאנחנו יכולים לשמוח על כך שהספר התפרסם, בעיקר כדי שאנשים יקראו בו. אנו מקווים כי הוא יישר את הדעות וידריך את הציבור על פי דעת תורה בעניינים ציבוריים".

עוד הוסיף הרב שפירא ואמר כי "מי שילמד את הספר יבין כמה התורה היא ישרה ואיך המוסר של התורה מלמדת אותנו הוא הרבה יותר ישר ומתוקן מאשר המוסר שנמצא אצל אומות העולם, ובוודאי יותר מהמוסר הנהוג היום במדינת ישראל".

"אני מקווה שעם ישראל יתחיל לנהוג על פי תורה ושמתוך לימוד התורה הגדול, וגם הגויים יוכלו להתפעל מהמוסר הגדול ביותר שיש בתוך התורה ובעיקר מהנוכחות של הקב"ה שנמצאת בתוך עם ישראל ובתוך התורה", אמר הרב שפירא.