הרב שפירא הזמין את הרב שטרן לשמחת בית השואבה במרכז הרב

הרב יעקב שפירא הזמין את הרב אריה שטרן לשמחת בית השואבה בישיבת מרכז הרב. מקורבי הרב שטרן: "הוכח פעם נוספת שהציונות הדתית כולה מאוחדת סביב מועמדותו של הרב אריה שטרן"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 13/10/14 10:23 יט בתשרי התשעה

הרב שפירא הזמין את הרב שטרן לשמחת בית השואבה במרכז הרב
דוברות הרב שטרן, צילום: דוברות הרב שטרן

הרב אריה שטרן, מועמד הציונות הדתית לרבנות ירושלים, הוזמן אמש (א') לשמחת בית השואבה בישיבת 'מרכז הרב' בירושלים על ידי ראש הישיבה הרב יעקב שפירא. הרב שטרן התקבל במקום בחום על ידי תלמידי הישיבה ורבניה וכובד ב'שיר המעלות'.

צפו בחגיגות:

[embed]

]

באירוע עצמו שוחחו הרב שטרן והרב שפירא. כזכור, הרב שפירא הודיע טרם הצגת מועמדותו לרבנות ירושלים כי מהלך זה נעשה אך ורק למקרה בו תוקף תעודת הכושר של הרב שטרן לא יאושר.

אתמול בצהריים קבעו חברי מועצת הרבנות הראשית פה אחד, כי תעודת הכושר של הרב שטרן תחודש ועל כן אין מניעה כי יתמודד לתפקיד רב העיר האשכנזי של ירושלים. על פי ההערכות הרב שטרן הוא המועמד המוביל לניצחון בתפקיד.

(צילום: דוברות הרב שטרן)

מקורביו של הרב שטרן מציינים כי "בניגוד לשמועות שונות על פיצול ופילוג בציונות הדתית, אמש הוכח פעם נוספת כי הציונות הדתית כולה מאוחדת סביב מועמדותו של הרב אריה שטרן לתפקיד רבה של ירושלים, מועמדות אשר זכתה לתמיכת כל רבני הציונות הדתית על כל גווניה, מה שסולל את הדרך לבחירת הרב בשבוע הבא".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן