הרב שמואל אליהו: "ייתכן והשב"כ 'בישל' את החתונה"

הרב הראשי של צפת התייחס לסרטון החתונה שנחשף בשבוע שעבר, ואמר כי יש אינטרס שעומד מאחורי החשיפה. לדעתו ייתכן כי הסוכן אבישי רביב עומד מאחורי הפעולה

חדשות כיפה אפרת קרסנר, כיפה 28/12/15 10:39 טז בטבת התשעו

הרב שמואל אליהו: "ייתכן והשב"כ 'בישל' את החתונה"
אמיר שימור, צילום: אמיר שימור

הרב שמואל אליהו, רבה של צפת ומבכירי רבני הציונות הדתית, התייחס לראשונה לסרטון החתונה של יקיר אשבל ורוני גולדנרג שזכתה לכינוי "חתונת הדמים".

במהלך הראיון, הרב טען כי לדעתו ייתכן מאוד והשב"כ עמד מאחורי ההפקה של החתונה. לדבריו, "זה פשוט אבסורד לגמרי. היינו בעשרות חתונות ולא ראינו דבר כזה, אני לא מוציא מכלל אפשרות שאבישי רביב בישל את זה". את הדברים אמר אתמול בראיון לרדיו גלי ישראל.

אבישי רביב הוא סוכן סמוי של השב"כ, שניהל בתקופת הרצח של יצחק רבין חיים פיקטיביים לאורך שנים רבות ונטמע בתוך החוגים הקיצוניים של האוכלוסיה הדתית-לאומית במטרה לחשוף את פועלם.

לדבריו של הרב אליהו, "מעולם לא ראיתי דבר כזה. איך זה שפתאום רק אחד יש והוא עם קפוצ'ון על הפנים ואף אחד לא מזהה אותו?" הרב המשיך וטען כי "אנחנו מכירים וכבר היו דברים מעולם. נכתבו דו"חות של משפטנים על מקרים דומים בהם השב"כ בישל. אז למה שאני לא אחשוב זאת גם פה? למישהו יש פה אינטרס. מישהו נהנה מזה".

הרב אליהו המשיך בגינוי רצח משפחת דומא עצמו אך אל מול זה אמר גם כי לדעתו הסיקור התקשורתי מתמקד רק במותם של פלסטינים. "ריבונו של עולם, פרופורציה. 120 ילדים יהודים שנרצחו זה אפס אפסים והשלושה האלה זה עיקר העיקרים" אמר ושאל "איך הפכו פה את הקערה, שהרוצחים הם הקורבנות והקורבנות הם הרוצחים?".