הרב שטרן מול נפתלי בנט: "אני זועק על היכולת שלנו לעמוד על שלנו שלא נדרדר"

הרב אריה שטרן ניצל את העובדה שניתן לו לדבר באירוע בו השתתפו השר בנט וחברי כנסת נוספים מהבית היהודי ואמר: "צריך לעמוד על שירות בצבא בצורה כשירה ולא בצורה שאיננה כשירה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/04/17 11:35 י בניסן התשעז

הרב שטרן מול נפתלי בנט: "אני זועק על היכולת שלנו לעמוד על שלנו שלא נדרדר"
צילום מסך, צילום: צילום מסך

הרב אריה שטרן ניצל את ההזדמנות כשהוא התבקש לדבר באירוע הרמת כוסית לכבוד חג הפסח כשראשי הבית היהודי מולו ודיבר על החשיבות של הטבעת החותם היהודי של הציבור הדתי במדינת ישראל.

[embed]

]

אמש, בעיר דוד, התקיים ארוע הרמת כוסית של סגנית ראש עיריית ירושלים, חגית משה במעמד ראשי הבית היהודי. במהלך האירוע התבקש הרב הראשי של העיר, הרב אריה שטרן לשאת דברים והוא ניצל את העובדה ששר החינוך וחברי כנסת נוספים נכחו באירוע כדי לדבר על החשיבות של 'שירות כשר' בצבא לדבריו:

"החותם היהודי הוא הדבר המרכזי לא פחות מדברים אחרים אני חושב שזה צריך להיות בתודעה", אמר הרב, "אני רוצה לומר את הדברים האלה כי זה נראה לי הדבר החשוב שהציבור הזה יטמיע את החותם היהודי שלו במדינת ישראל. והכוונה ביהדות שלו היא ללימוד תורה בישיבות, לשירות בצבא, אבל שירות בצבא בצורה כשירה ולא בצורה שאינה כשירה. זה דבר שצריך לעמוד על כך. אני מוכרח לומר לכם כשכבר נתנו לי את המיקרופון, אני פשוט זועק ליכולת שלנו לעמוד שחס וחלילה לא נדרדר לדברים מסוימים".