הרב רונצקי: המצב הכלכלי לא פחות חשוב מארץ ישראל

ראש הישיבה הגבוהה באיתמר, הרב אביחי רונצקי, קרא לתלמידיו להצטרף למחאת הדיור. בדברים שנשא במאהל ברוטשילד אמר הרב רונצקי כי "צריך להתלכד, אין עניין של שמאל או ימין"

חדשות כיפה אורי פולק 16/08/11 10:39 טז באב התשעא

הרב רונצקי: המצב הכלכלי לא פחות חשוב מארץ ישראל
אלנתן גוטווירט, צילום: אלנתן גוטווירט

כחודש לאחר תחילתו של מאבק הדיור, הגיע אמש (ב') הרב אביחי רונצקי, ראש הישיבה הגבוהה באיתמר והרב הצבאי הראשי לשעבר, כדי להביע תמיכה במאהל המחאה שבשדרות רוטשילד בתל אביב. הרב רונצקי קרא לתלמידיו להצטרף למחאה, כחלק מחופשת "בין הזמנים" בה הם נמצאים כעת.

הרב רונצקי דיבר מספר דקות בדבר חשיבות המחאה הציבורית ובעד קידומם של הנושאים החברתיים על סדר היום. "אחזור היום הביתה ואומר לכל מי שישמע לי מתושבי איתמר לבוא לתל אביב ולהשתתף במחאה", אמר הרב רונצקי למפגינים, "אקרא גם לתלמידים שלי לבוא לתרום פה במסגרת 'ואהבת לרעך כמוך'".

"זאת בעיה של כולם", טען הרב רונצקי ביחס למחירי הדיור הגבוהים, "גם הילדים שלי מתמודדים עם הקשיים שעליהם מוחים כאן. צריך להתלכד כולם יחד ואין כאן עניין של שמאל או ימין". הוא טען בדבריו כי "המצב הכלכלי לא פחות חשוב מארץ ישראל" ועל כן, בבחירות "חשוב להצביע גם לפי התפיסה החברתית".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן