הרב רונצקי גויס למילואים: "האזעקות חיברו את כולנו יחד"

הרב הצבאי הראשי לשעבר גויס לשירות מילואים ברבנות הצבאית וירד אל שטחי הכינוס כדי לחזק את רוח הלוחמים במילואים. "רק באחדות הזו נוכל למגר את המאיימים על שלומנו וביטחוננו", אמר

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 18/11/12 17:45 ד בכסלו התשעג

הרב רונצקי גויס למילואים: "האזעקות חיברו את כולנו יחד"
אלנתן גוטווירט, צילום: אלנתן גוטווירט

הרב אביחי רונצקי, הרב הצבאי הראשי לשעבר וראש הישיבה באיתמר בהווה, בסוף השבוע האחרון לשירות מילואים פעיל בצה"ל, כחלק מהרבנות הצבאית הראשית.

הרב רונצקי, שהוציא מהארון את מדי הב' ונעל את הנעליים הצבאיות הגבוהות, הגיע אל שטחי הכינוס ושוחח עם חיילים המילואים, שעזבו מאחוריהם את הבית, האישה והילדים, וקפצו אל החזית. בשטח, אגב, נרשמים אחוזי התייצבות של 100% ואף למעלה מכך.

"זכות גדולה התגלגלה לידי להיות שותף יחד עם אלפי חיילים, במהלך המתגלגל של הגנה פעילה על ארצנו", אמר הרב רונצקי, "לא עוד דרומה של ארץ ישראל, כולנו יחד, דרום ומרכז, רקמה אנושית אחת. זעקת הסירנה, קריאת 'צבע אדום', מחברים עיר וכפר, קיבוץ ומושב. כולנו כאיש אחד בלב אחד".

לדברי הרב רונצקי, "רק כך אפשר יהיה לנו למגר את המאיימים על שלומנו וביטחוננו". הרבצ"ר לשעבר הביע תמיכה בפעולה נרחבת נגד ארגוני הטרור ברצועת עזה, לרבות מהלך אפשרי של כניסה קרקעית לרצועה, ואמר כי "הזמן קצר והמלאכה מרובה. =בעזרת ה' ושלוחיו הנאמנים לוחמי צה"ל ומפקדיו - נעשה ונצליח".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן