הרב רונצקי: אשמח לראות את הרב שמואל אליהו כרב ראשי

ראש המנהלת לזהות יהודית מביע תמיכה במועמדותו של הרב אליהו לתפקיד הרב הראשי הספרדי: "נכון שהוא יעמוד בראש העושים במלאכת הקודש של להרבות אהבה ואחווה בעם"

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 15/07/13 11:31 ח באב התשעג

הרב רונצקי: אשמח לראות את הרב שמואל אליהו כרב ראשי
יחצ, צילום: יחצ

הרב אביחי רונצקי, מקורבו של השר נפתלי בנט וראש המנהלת לזהות יהודית במשרד לשירותי דת, המשמש גם כראש הישיבה הגבוהה באיתמר, מביע תמיכה במועמדותו של הרב שמואל אליהו לתפקיד הרב הראשי הספרדי לישראל.

בפוסט שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו, כתב הרב רונצקי: ”אני בהחלט אשמח מאוד לראות את הרב שמואל אליהו כרב הראשי לישראל“. הוא ציין כי ”מהכרותי אותו משך שנים רבות ובפרט בחודשים האחרונים, בנסיונות שעשינו יחד ליצור שיח עם גדולי התורה בעולם החרדי - אני יכול להעיד על אישיותו הנעימה מאוד ויחד עם זאת ברורה ונחרצת בנושאים שכן ראוי להתייחס אליהם“.

הרב רונצקי הוסיף כי ”קווי עשייתו ובכללם, שיעוריו הרבים, החופות שהוא עורך, הכנסים, הדיונים וכו', פרושים על כל מרחבי עמינו וארצנו“. הוא ציין כי הרב אליהו הוא ”אורח של קבע“ בישיבה באיתמר וכי הוא ”מחכים אותנו בשיעוריו מלאי החכמה שהפשטות והחן מאפיינים אותם. זוכר אני את הימים בהם עסקנו בטווית החוטים המחברים את הבית היהודי ותנועת תקומה. הרב שמואל היה זה שבחכמתו וגישותו השכיל לדעת כיצד נכון לעשות זאת בדרך החוויה“.

”בימים אלו של בין המצרים, עת המחשבות נתונות בדרכים להרבות אהבה ואחווה בעם ישראל, למוסד הרבנות ראוי בהחלט שיעסוק בכך - נראה לדעתי לנכון שהרב שמואל יעמוד בראש העושים במלאכת קודש זו“, סיכם הרב רונצקי.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן