הרב רוזן לבנט: השיטה שבחרת איננה מוסרית

הרב ישראל רוזן קורא במכתב חריף לבנט לחזור בו מהחלטתו לשריין את אלי אוחנה. "השיטה שבחרת איננה מוסרית, אך בעיקר היא בומרנג אשר יפגע במפלגה וירחיק ממנה בקלפי רבבות שפויים וסבירים"

חדשות כיפה הרב ישראל רוזן 27/01/15 09:08 ז בשבט התשעה

הרב רוזן לבנט: השיטה שבחרת איננה מוסרית
הרב ישראל רוזן, צילום: הרב ישראל רוזן

לנפתלי, יו"ר 'הבית היהודי' - בוקר רע,

עד כה תמכתי בך ובמהלכיך להרחבת 'הבית היהודי', בכל האמצעים שעמדו לרשותי בכתב ובע"פ, כולל ויכוחים לא קלים עם חבריי בקרב רבני הציונות הדתית ושכבותיה החרבות. תמכתי עקרונית גם בשיטת השריונים, במאמריי השבועיים בעלון בתי הכנסת 'שבת בשבתו', כדי לאזן עיוותים ולהרחיב את המעגלים. אני בטוח כי בדברים הבאים אני פה לאלפים-אלפים רבים, ו"קול המון כקול ש-ד-י".

אמש, עם פרסום שם משוריין הרכש אלי אוחנה, ולאחר שהכוכבית הקודמת עדן הראל התנדפה - אני מוצא לנכון למשוך בכל הפעמונים ולהתנדב לייעץ לך מראש-אל-לב; שיריון נועד לאזן ולחזק את הרשימה בדמות אישים בעלי זכויות לאומיות ופיגורות מתחומי הבטחון, הכלכלה, המדע וכד' שלא התמודדו בפריימריז, או ש'רצו' ונתקבעו מאחור. זו מטרת השיריון וצדקתו המוסרית והציבורית. השיריונים שפורסמו כמוצעים על ידך הם בעיני כמינוי 'סוסו של קליגולה לקונסול' ונעיצת חץ בעיני נאמני הבית הלאומי שלנו. מי שמייעץ לך למנות 'משרתים' אנונימיים מבחינה פוליטית ולאומית, מתחום תרבות ההמונים והתקשורת, אשר נחזים כ'משאבת קולות' ובעיקר כדי שיהיו צייתני יס-מן מתוך חבות אישית- הוא יועץ אחיתופל.

אני קורא לך; חזור בך! אל תגרוף את המפלגה למחוזות פרטיים ואישיים של היו"ר. תתייעץ עם סובביך ולא רק עם יחצנים מתוחכמים; השיטה שבחרת איננה מוסרית, אך בעיקר היא בומרנג אשר יפגע במפלגה וירחיק ממנה בקלפי רבבות שפויים וסבירים. עצתי; מנה מקרב המתמודדים שנסוגו לאחור!

"וכל זמן שהנר דולק אפשר לתקן", ומשיכבה - נתגייס אנכי ושכמותי לחפש ולתמוך בבית אחר, מתוך תחושת אימים כי 'גנבו לנו את הבית'...

בכבוד וביקר

הרב ישראל רוזן

ראש מכון 'צומת' ודיין גיור