הרב רבינוביץ לכיפה: לא חתמתי על מכתב תמיכה בבית היהודי

בסוף השבוע יתפרסם מכתב תמיכה של רבנים, ביניהם הרב נחום רבינוביץ, בבית היהודי, אך הרב רבינוביץ מכחיש שחתם. "לא עוסק בפוליטיקה"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 25/02/15 14:41 ו באדר התשעה

הרב רבינוביץ לכיפה: לא חתמתי על מכתב תמיכה בבית היהודי
ארץ חמדה, צילום: ארץ חמדה

בסוף השבוע תתפרסם בישיבות ההסדר חוברת תמיכה בבית היהודי, ובו בין היתר מכתב תמיכה של רבנים, ביניהם הרב נחום רבינוביץ, אך מתברר כי בניגוד לנאמר בעצומה, הרב רבינוביץ לא חתם על המסמך.

בשיחה קצרה לכיפה אומר הרב רבינוביץ כי הוא לא מכיר את המסמך, והוא כלל לא חתם עליה, זאת בניגוד לחתימה על חוברת הרבנים. "אני לא יודע מה מתפרסם ולא מכיר דברים כאלו. אני לא עוסק בפוליטיקה ולא מכיר את העצומה הזו", אומר הרב רבינוביץ ומציין כי אינו נגד הבית היהודי אך הוא לא חתם על מכתב כלשהו.

במכתב שיתפרסם כאמור בסוף השבוע נכתב בשם רבנים בכירים "אנו, רבנים וראשי ישיבות בציונות הדתית, מבקשים לברך ולהודות לכם על פועלכם הרב בכנסת היוצאת. על שנתיים של עמידה איתנה ונחושה, הצלחה בקידום תחומים רבים וחשובים לתורה, לעם ולארץ ועל שהצלחתם לבלום ניסיונות לחוקק חוקים נגד התורה ונגד רוחה של האומה".

"אנו מודים לכם על שיתוף פעולה פורה ועל קבלת עצה ותושיה מגדולי רבני הציונות הדתית. אנו רואים בבית היהודי תנועה דתית לאומית הנאמנת לתורה ולהדרכתה. מפלגה זו על נבחריה המצוינים היא הייצוג הראוי של הציונות הדתית והיא זו שצריכה להוביל בכנסת ובממשלה את השפעת ההשקפה הציונית הדתית על דרכה של המדינה לאור תורתם של רבותינו".

בבית היהודי לא הגיבו לדברים.

(צילום: צילום מסך)