הרב קלמנזון נגד הרב נויבירט: הליכוד לא יותיר שריד מיוזמותיך

ראש ישיבת עתניאל הרב בנימין קלמנזון יוצא נגד הרב רונן נויבירט לאחר שהאחרון אמר שהוא יצביע לליכוד. ״הליכוד לא יותיר שריד מכל יוזמותיך. אתה הפעיל הפוליטי החדש והנמרץ של ש"ס ויהדות התורה״

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 11/02/15 13:18 כב בשבט התשעה

הרב קלמנזון נגד הרב נויבירט: הליכוד לא יותיר שריד מיוזמותיך
GFDL, elhanzon, צילום: GFDL, elhanzon

מתקפה מבית נגד הרב רונן נויבירט לאחר שהוא הצהיר כי יתכן שיצביע לליכוד ולא לבית היהודי. במכתב פומבי שפרסם היום בצהריים הרב בנימין קלמנזון, ראש ישיבת עתניאל וחבר ארגון רבני בית הלל, תוקף את הרב נויבירט ומאשים אותו בפגיעה משמעותית בארגון אותו הקימו השניים.

״הרב נויבירט היקר, בפוסט אחד פגעת אולי כמעט החרבת את מה שפעלת למענו שנים רבות. מוססת כל סיכוי להתחדשות הממסד הדתי, הרבנות, בתי הדין, מערך הגיור״.

לדבריו, מזמן לא נגרם נזק גדול כל כך, אצל אדם עם כוונות טובות כל כך, בפוסט אחד. ״הליכוד לא יותיר שריד מכל יוזמותיך, כפי שפעל נגד הציונות הדתית בבחירות לרבנות הראשית, אך את הגוף היחיד שרובו תמך ביוזמותיך החלשת. הבית היהודי שילם עכשיו מחיר כבד על תמיכתו (אולי לטעמך פושרת מדיי) מול מפלגתו של ישי. גפני, דרעי ומרגי יכולים לישון בשקט״.

הרב קלמנזון ממשיך במאמרו וכותב לרב נויבירט ״אתה, הרב נויבירט, הפעיל הפוליטי החדש והנמרץ של ש"ס ויהדות התורה מגייס את ארגון 'בית הלל' למענם. כל מתגייר שייפסל גיורו יודה מכאן ואילך לרב נויבירט״.