הרב פרומן נפגש עם אבו מאזן ברמאללה

הפגישה, שארכה כשעתיים, עסקה בתפקידה של הדת בסכסוך בישראל. יו"ר הרשות אמר לרב פרומן כי הוא "מקווה שלא תהיה מלחמה, ישראל הוקמה כדי שתישאר קיימת"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 28/08/12 13:28 י באלול התשעב

הרב פרומן נפגש עם אבו מאזן ברמאללה

הרב מנחם פרומן, רב היישוב תקוע וראש הישיבה במקום, ערך אתמול (ב') פגישה מיוחדת עם יו"ר הרשות הפלסטינית, מחמוד עבאס ("אבו מאזן"), בלשכתו שברמאללה. אל הפגישה התלוו נציגי תנועת "ארץ שלום", הכוללת מתיישבים המאמינים בשלום חברתי עם האוכלוסייה הפלסטינית בארץ ישראל.

אבו מאזן התייחס בפגישה לאיום האיראני והביע התנגדות לאפשרות שאיראן תחזיק בפצצה גרעינית אשר תסכן את האזור. "אני מקווה שלא תהיה מלחמה. כי כל דם שישפך, הוא דם שאסור לשפוך אותו", אמר יו"ר הרשות, שציין כי "ישראל הוקמה כדי שתישאר קיימת, ולא כמו שאומרים כמה קיצוניים שצריך לבטל את הקמתה".

נחום פצ'ניק, מבכירי ומייסדי התנועה, תיאר כי הפגישה ארכה כשעתיים והיא התמקדה בתפקידה של הדת בסכסוך בארץ. "מצאתי מולי אדם חביב, עם ראש פתוח, איש חביב שלא הייתי מהסס להפגיש אותו עם ילדיי", כתב היום פצ'ניק בעמוד הפייסבוק שלו, וציין כי "רמאללה עיר יפה ומתפתחת כיום וגם פסגות שהציצה עלינו מראש הגבעה. ואם אני שנסעתי בילדותי בדיוק באותו כביש-ראשי עם פחדים מבקבוקי תבערה יכול היום להגיע לשם בביטחון - כול אחד יכול. השאלה היא איך, איך אתה מגיע?".