הרב פירון מכחיש: לא ארוץ למפלגה עם יאיר לפיד

סוף לחרושת השמועות בדבר הצטרפותו של הרב שי פירון, ראש הישיבה התיכונית בפתח תקווה, למפלגה חדשה שיקים יאיר לפיד: "לא זוכר שדיברתי איתו על זה"

חדשות כיפה אורי פולק 19/08/11 10:15 יט באב התשעא

הרב פירון מכחיש: לא ארוץ למפלגה עם יאיר לפיד
אלנתן גוטווירט, צילום: אלנתן גוטווירט

כלי התקשורת סוערים זו תקופה ארוכה בדבר השמועה אודות ריצתו לפוליטיקה של העיתונאי ואיש התקשורת, יאיר לפיד. זו תקופה ארוכה שדיווחים שונים מצביעים על כך שלפיד, בעל טור בעיתון "ידיעות אחרונות" ומגיש מהדורת "אולפן שישי" בחדשות ערוץ 2, עשוי לעשות את דרכו להקמת מפלגה חדשה בפוליטיקה הישראלית, לקראת מערכת הבחירות הבאה.

אותם דיווחים, התייחסו אף למאמציו של לפיד בגיוסו של מועמד דתי מוביל לרשימה - במטרה לחזק את הפנייה אל כלל הציבור הישראלי ולא לתייג את מפלגתו החדשה כ"גרסה מעודכנת של 'שינוי'". העיתונאי יואב יצחק, עורכו הראשי של האתר האינטרנט NEWS1, דיווח על פגישות שקיים לפיד עם אלעזר שטרן, לשעבר ראש אכ"א, והרב שי פירון, ראש הישיבה התיכונית בפתח תקווה ומנכ"ל תנועת "הכל חינוך", במטרה לגייסם למפלגתו החדשה.

אלא שנכון לשלב זה, הרב פירון מכחיש בתוקף את קיומם של המגעים הפוליטיים. "זו ידיעה שישית בעיתונים שונים בשבועיים האחרונים", טוען הרב פירון ביחס לדיווחים על פגישתו על לפיד בנוגע למפלגה החדשה. "לא זכור לי שדיברתי עם לפיד על מפלגה, על שטרן או על קובי אריאלי", כתב אמש בדף הפייסבוק שלו ותהה "מה זה אומר על אמינותן של שאר הידיעות בעיתונות?".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן