הרב פירון ינאם בעצרת המחאה: "אסור שזו תהיה מחאה חילונית"

הרב שי פירון יקרא לגיוס חרדים לצה"ל, בטענה כי "הפטור הגורף הוא מעשה לא יהודי". הוא הביע תקווה כי גם הדתיים יצטרפו למאבק. אורלב למארגני המחאה: אל תאפשרו ללפיד לדבר, הוא ג´ובניק

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 05/07/12 13:09 טו בתמוז התשעב

הרב פירון ינאם בעצרת המחאה: "אסור שזו תהיה מחאה חילונית"
יחצ, צילום: יחצ

הרב שי פירון, מנכ"ל תנועת "הכל חינוך" ומנהל הישיבה התיכונית בפתח תקווה, יהיה אחד הנואמים המרכזיים בעצרת המחאה המתוכננת למוצאי השבת הקרובה בתל אביב, בקריאה למען נשיאה שווה בנטל וגיוס לכולם.

הרב פירון הסביר היום כי "לאחר התלבטויות רבות - אנאם בעצרת למען שוויון בנטל במוצאי השבת". הוא הסביר כי "אסור שזו תהיה מחאה חילונית. בעיני - הפטור הגורף הוא מעשה לא יהודי. מקווה שיהיו הרבה חובשי כיפות".

גם ח"כ זבולון אורלב הביע תמיכה בהפגנה וקרא לראשי המאבק שלא לאפשר למשתמטים לשאת דברים במהלכה. "עליכם למנוע מפוליטיקאים, חדשים וישנים כאחד, ששירתו שירות צבאי, נעים ונוח, בעיתון 'במחנה' או כאלה לא שירתו בכלל להופיע בעת ההפגנה שתתקיים במוצאי שבת", אמר אורלב והתכוון למתמודד הפוליטי יאיר לפיד אשר שירת בעיתון הצבאי.

לדבריו, "הופעתם ודבריהם היא בלתי מוסרית בעליל הגובלת בחוצפה. מי שתוקף את ראש הממשלה אשר שירת כקצין ביחידה מובחרת וסיכן לא פעם את חייו אינה במקומה. שיתופם של אלה שלא שירתו או שירתו בקושי בצה"ל יחד עם אומנים משתמטים תעמיד את מאבק "הפרייארים" לפארסה וללעג. לכן יש להרחיק אותם מהמאבק ולמנוע מהם להיות שותפים כדי שזה יהיה מאבק אמין וצודק".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן