הרב פירון יוצא להגנת בג"צ: "חוק ההסדרה" בעייתי ומסובך

ראש הישיבה התיכונית בפתח תקווה טוען כי הפוליטיקאים והממשלה אשמים במצבה הנוכחי של שכונת גבעת האולפנה בבית אל: "נבחרי הציבור חסרי המעש והמעוף הביאו עלינו את הצרה הנוראית הזו"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 05/06/12 10:15 טו בסיון התשעב

הרב פירון יוצא להגנת בג"צ: "חוק ההסדרה" בעייתי ומסובך
אלנתן גוטווירט, צילום: אלנתן גוטווירט

הרב שי פירון, מנכ"ל תנועת "הכל חינוך" וראש הישיבה התיכונית בפתח תקווה, יוצא להגנת בג"צ בסוגיית פינוי שכונת גבעת האולפנה בבית אל. לדעת הרב פירון, על הפרקליטות והמדינה היה להתנהל אחרת בסוגיה - והחלטת בג"צ על פינוי השכונה הינה עובדה כמעט בלתי נמנעת.

"תעזבו את בג"צ", קרא הרב פירון בעמוד הפייסבוק האישי שלו, בו הבהיר כי הוא "מתנגד לכל הביקורות על בג"צ בענייני גבעת האולפנה. לממשלה היו שנים רבות להסדיר את החוק, להשיב תשובה ראויה יותר לבג"צ ולא התשובה ההזויה שניתנה על ידי הפרקליטות".

לדעת הרב פירון, גם נבחרי הציבור "ממפלגות ראויות" אשמים במצב הנוכחי בה השכונה נתונה תחת חרב הפינוי, שכן הם "לא קראו נכון את המפה". הוא מציין כי "מדובר בפוליטיקאים ציניים, חסרי מעש ומעוף שהביאו עלינו את הצרה הנוראית הזו, ועכשיו הם מתחסדים עם חוק בעייתי שלא עומד במבחנים בין לאומיים ומסבך את כולנו".

"האשם האמיתי הוא ראש הממשלה", קובע הרב פירון, שמבהיר כי על אף שהוא איננו תומך בפינוי הבתים, הרי שהוא מתנגד באופן נחרץ לחקיקה עוקף בג"צ. "הפתרון טמון בבן אדם אחד - בשביל זה יש ראש ממשלה בישראל", קבע הרב פירון.