הרב עמאר מתייחס לפרשת הזמר המפורסם: אולי תתעוררו ותלמדו קצת צניעות?

הרב הראשי הספרדי היוצא מאשים את התרבות הישראלית הרדודה והמינית בפרשת הזמר המפורסם, החשוד לכאורה בקיום יחסי מין עם קטינות. "אם היו שומרים על התורה לא היינו מגיעים לכל הצרות האלו", אמר

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 17/11/13 08:39 יד בכסלו התשעד

הרב עמאר מתייחס לפרשת הזמר המפורסם: אולי תתעוררו ותלמדו קצת צניעות?
אלי סגל, צילום: אלי סגל

הרב שלמה עמאר, הרב הראשי הספרדי היוצא, התייחס בסוף השבוע האחרון לפרשת הזמר המפורסם החשוד בקיום יחסי מין עם קטינות, זאת מבלי להתייחס או לרמוז לשמו.

בשיעור שהעביר בבית המדרש ”נר התורה“ בירושלים, האשים הרב עמאר את התרבות הישראלית בהתדרדרות למעשים חמורים מסוג זה. ”צריך לעשות גבולות בטלוויזיה“, אמר הרב עמאר, ”שידברו קצת יותר נקי, יכולים להגביל. אנשים שנחשבים פקחים נופלים לכאלה בורות“.

”אומרים שמצאו שילדים נפגעים וילדות נפגעות מכל מיני משוגעים, וכל מיני צרות, ולוקחים כמה אנשים מסכנים לבתי סוהר. אפילו אנשים מפורסמים“, התייחס הרב עמאר לפרשה, “אז אולי תתעוררו, תתחילו ללמד קצת צניעות, תתחילו להגיד שזה אסור וזה מותר? לא, אדרבה - צועקים עוד יותר 'צריך שוויון זכויות, צריך שהנשים יהיו כנשים, והאנשים יהיו כנשים', ורוצים שיהיו ביחד ויראו הכל וידברו הכל, הכל חופשי בראש כל חוצות, ואחר כך למה יש נפגעים“.

הרב עמאר ציין כי ”אם היו שומרים חוקי התורה וחוקי המוסר, וודאי לא היינו מגיעים לכל הצרות האלו, אבל כשלא שומרים ויש בעוונות גם אנשים שנראים כמו שומרים מצוות והם גם כן לא שומרים מצוות, מפני ההשפעות הרעות... אין להם גבולות“.