הרב עמאר "הבריז", הרבנים עזבו בזעם

במשך שעה וחצי המתינו חברי מועצת הרבנות הראשית להגעתו של הרב הראשי לדיון שנקבע מראש. משבושש הרב עמאר מלהגיע, החליטו הרבנים פשוט לקום וללכת

חדשות כיפה אורי פולק 24/05/12 22:19 ג בסיון התשעב

הרב עמאר "הבריז", הרבנים עזבו בזעם
איציק אדרי -cc-by, צילום: איציק אדרי -cc-by

ישיבה רשמית של מועצת הרבנות הראשית "פוצצה" היום (ה') על ידי חבריה, לאחר שהרבנים הראשיים בחרו "להבריז" ממנה מבלי להודיע על כך מראש לחברי המועצה.

הישיבה נקבעה מראש לשעה 09:30 הבוקר ועל פי לוח הזמנים המתוכנן, הרבנים שלמה עמאר ויונה מצגר היו אמורים להיות נוכחים בה. רק בשעה 10:00 הגיע לישיבה הרב יונה מצגר, כשיתר הרבנים המשיכו להמתין להגעתו של הרב הראשי הספרדי עמאר.

הרבנים המתינו והמתינו, ורק לאחר שעה וחצי, משבושש הרב עמאר מלבוא, החליטו הרבנים לבטל את הישיבה ולדחות אותה למועד מאוחר יותר. "לא ייתכן לקיים ישיבה שכזו מבלי הרב עמאר, שהיה אמור להיות נוכח בה. כך לא מקובל ולא נהוג ומיותר לציין שזה זלזול בזמנם של חברי מועצת הרבנות הראשית, שזמנם קצר ומלאכתם מרובה", אמר אחד הרבנים, חברי המועצה, לכיפה.

בלשכת הרב עמאר ציינו כי הרב הראשי הגיע לישיבה שנקבעה והמתין בלשכתו לזימונו לחדר הישיבות, אולם רק סמוך לשעה 11:00 בבוקר הודיעו לו שהאסיפה, שהייתה אכן מתוכננת לשעה 09:30, מתחילה. "הרב עמאר הגיע לחדר האסיפות אך רק אז הודיעו לו שהישיבה בוטלה, מפני שחברי המועצה עזבו", נמסר מלשכתו של הרב עמאר.