הרב עובדיה יוסף שוחרר לביתו

מנהיגה הרוחני של ש"ס שוחרר מבית החולים הדסה עין כרם, לאחר שרופאיו החליטו לוותר על ניתוח בגבו ולהמתין מספר שבועות לאיחוי עצמי של השבר שגרם לו לכאבים עזים

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 25/06/13 12:22 יז בתמוז התשעג

הרב עובדיה יוסף שוחרר לביתו
שס, צילום: שס

מנהיגה הרוחני של ש“ס וגדול הפוסקים בדורנו, הרב עובדיה יוסף, שוחרר היום (ג‘) לביתו מבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, זאת לאחר שאושפז ביום ראשון האחרון, לאחר שסבל בשבועות האחרונים מכאבים עזים בגבו. כאמור, ביום ראשון, לאחר סדרת בדיקות הוחלט להשאירו להשגחה למספר ימים.

הבוקר, לאחר התאוששות מסויימת מהכאבים מהם סבל הרב עובדיה, החליטו רופאיו לשחררו לביתו. הרופאים החליטו לוותר על ניתוח מורכב לטיפול בגבו, ובשלב זה העריכו כי השבר בגבו יתאחה מאליו בתוך מספר שבועות. מי שמייעץ לרב, נוסף על רופאיו, הוא הרב אלימלך פירר.

ח“כ אריה דרעי, יו“ר ש“ס, אמר אתמול כי ”הרב סבל מאוד... אומרים שיש לרב שבר קל, חשבו שתוך חמישה שבועות זה יתרפא, אבל הכאבים היו נוראים, הרב לא ירד לתפילות ובימים האחרונים זה היה נורא ואיום, עם כל הכדורים שהרב לקח זה לא עזר... נתנו לרב מספר זריקות שב"ה עזרו לרב, השינוי נעשה מיד, והשאלה כמה זמן זה יחזיק. הרב נמצא במצב רוח טוב, הרב ברך את החולים בבית החולים, אחד אחד בסבלנות, בנתיים צריך להתפלל לרפואתו ושיבריא בעזרת השם“.