הרב עובדיה החליט: אריה דרעי - יו"ר ש"ס

הרב עובדיה יוסף בחר למנות את ח"כ אריה דרעי ליו"ר ש"ס ולהדיח את אלי ישי לתפקיד האחראי על מערך החינוך של התנועה. אריאל אטיאס ימונה ליו"ר סיעת ש"ס בכנסת

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 02/05/13 15:37 כב באייר התשעג

הרב עובדיה החליט: אריה דרעי - יו"ר ש"ס
Prokurator11-CC-BY, צילום: Prokurator11-CC-BY

הרב עובדיה יוסף, מנהיגה הרוחני של ש“ס, קיבל החלטה סופית לפיה ח“כ אריה דרעי ימונה ליו“ר המפלגה במקום ח“כ אלי ישי, אשר שלט בתנועה מאז נשפט דרעי למאסר ועד אשר חזר לשורותיה לפני מערכת הבחירות האחרונה.

לפי החלטתו של הרב עובדיה יוסף, דרעי ימונה ליו“ר התנועה, ח“כ אריאל אטיאס ימונה לכהן כיו"ר סיעת ש"ס בכנסת ואלי ישי ימונה לאחראי על מערך החינוך של תנועת ש"ס. מועצת חכמי התורה של התנועה צפויה להתכנס הערב בביתו של הרב עובדיה יוסף, כדי לאשר את ההחלטה.

גורמים בש“ס מאשרים כי ההחלטה התקבלה בסופו של דבר לאחר שהרב עובדיה וסביבתו הבינו כי המצב בו שלושה אנשים שולטים בתנועה - פוגע בה פוליטית ותקשורתית. ההחלטה הגיעה כעת לקראת מערכת הבחירות ברשויות המקומיות, מתוך הבנה כי אם ש“ס לא תצליח להוביל את הקמפיין תחת מנהיג אחד - היא צפויה לנחול אכזבה.

לפני כחודשיים תקף דרעי לראשונה את העובדה ששובץ במקום השני בתנועה. בראיון לערוץ 2 אמר, תוך שהוא רומז לאלי ישי, כי ”אני שומע שמישהו מתדרך נגדי אז הגיע הזמן להגיד את האמת, אני לא קבלתי מעולם את תפקיד יו"ר ש"ס, צירפו אותי כמספר 2 ברשימת ש"ס, לא שמו אותי אפילו בראש הרשימה, עם כל הכבוד. נכון, הלכתי להיות יו"ר מטה הבחירות ועבדתי יומם ולילה".