הרב סתיו: הרבנות הצבאית מחזקים את החקלאות הישראלית

בכירי צהר נפגשו עם ראש מחלקת כשרות ברבנות הצבאית, הרב אייל קרים וחיזקו אותו על רקע התקיפות בנושא השמיטה. "הרבנות הראשית הצליחו בשיתוף צה"ל לייצר נוסחה המאזנת בין הצדדים השונים"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 06/10/14 17:20 יב בתשרי התשעה

הרב סתיו: הרבנות הצבאית מחזקים את החקלאות הישראלית
כיפה, צילום: כיפה

יו"ר ארגון רבני צהר הרב דוד סתיו וראש צהר לחקיקה הרב אוריאל גנזל נפגשו עם אל"מ הרב אייל קרים, ראש מחלקת כשרות ברבנות הצבאית וחיזקו אותו על פעילותו בנושא השמיטה, זאת בהמשך לתקיפות מצד חברי כנסת שונים בנוגע לרכישת ייבול נכרי בידי צה"ל במחצית השנייה של שנת השמיטה על מנת לאפשר לחרדים אוכל על פי אמונתם. בפגישה דנו הצדדים בחיזוק התוצרת החקלאית הישראלית.

הרב סתיו אמר לאחר הפגישה כי התרשם שהרבנות הצבאית עושה כל מאמץ על מנת להשתמש בחקלאות הישראלית, "ראינו שמצד אחד הם עושים מאמצים כבירים שלא לפגוע בתוצרת הישראלית ומצד שני שלא לפגוע בצורכיהם של החיילים החרדים המשרתים בצבא הגנה לישראל"

"למעלה משנה וחצי עוסקים אנשים רבים ברבנות הראשית ובמשרד לשירותי דת בנושא שנת השמיטה. למעלה משנה וחצי הם בדקו את האפשרויות השונות וביקשו שהחקלאות הישראלית לא תיפגע. בתוך כך הם ביררו אפשרויות כך שהחיילים החרדים בצה"ל, שמספרם הולך וגדל, יוכלו להמשיך ולהקפיד על הלכותיהם ועל פי מסורתם. ואכן, לאחר מאמצים מרובים, שנמשכו לאורך תקופה ארוכה, הצליחה הרבנות הראשית בשיתוף צה"ל, לייצר נוסחה המאזנת בין הצדדים השונים. זו שמחה גדולה”.

הרב סתיו שיבח את הרבצ"ר הרב רפי פרץ ואת אנשי הרבנות הצבאית "המאפשרים לצה"ל להיות גם צבא העם כולו וגם לחזק את החקלאות הישראלית בשנת השמיטה".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן