הרב סתיו: "העסקונה ניצחה את רוח עם ישראל"

הרב דוד סתיו מתייחס לתוצאות הבחירות לרבנות ומאשים את העסקונה החרדית: "קבוצה עסקנית, שאין לה שום קשר לחברה הישראלית ולעם ישראל, הצליחה לגבור על הרוח של עם ישראל"

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 25/07/13 09:10 יח באב התשעג

הרב סתיו: "העסקונה ניצחה את רוח עם ישראל"
כיפה, צילום: כיפה

הרב דוד סתיו מתייחס הבוקר (ה‘) לתוצאות הבחירות לרבנות ובראיון ראשון לגלי צה“ל תוקף את העסקונה החרדית כמי שהביאה ל“דיל“ ולמציאות בה שני מועמדים חרדים שולטים ברבנות הראשית.

”מה שקרה אתמול זה שקבוצת עסקנית, שאין לה שום קשר לחברה הישראלית ולעם ישראל הצליחה לגבור על הרוח של עם ישראל. אנחנו לא מיואשים, ולא עצובים - אנחנו מאמינים. אנחנו לא ברוגז עם אף אחד, נמשיך לפעול ולחבק את עם ישראל“, אמר הרב סתיו.

”אנחנו מבינים שלעם ישראל ולמדינת ישראל יש אכזבה גדולה, אבל אני אישית הולך לתפילת השחרית עם הרבה תקווה בלב“, אמר הרב סתיו, ”אנחנו מאמינים שארגון צהר ומסגרות אחרות ימשיכו לחזק את עם ישראל ולהאהיב את הזהות היהודית. אם עד היום חיתנו 4,000 זוגות בשנה, אנחנו נגיע גם ל-8,000“.

הרב סתיו איחל הצלחה לרבנים הנבחרים ואמר כי הוא "מקווה שהם יעשו הכל כדי לרומם את קרנה של הרבנות". הוא הדגיש כי "לא ראינו בהתמודדות על הרבנות הראשית משהו אישי, אלא משהו שנועד לעזור לעם ישראל, להקל בתהליכי הגירושין, הנישואין, לצמצם את הבירוקרטיות. נמשיך ללחוץ על זה בכל דרך שרק נוכל".