הרב מצגר: גם אחרי שחרור שליט - להמשיך להתפלל למען השבויים

הרב הראשי לישראל פרסם קריאה ציבורית לפיה יש להמשיך להתפלל למען השבויים. בתקווה ש"נראה בקרוב גם בשחרורו של אהובנו פולארד"

חדשות כיפה אורי פולק 27/10/11 17:21 כט בתשרי התשעב

הרב מצגר: גם אחרי שחרור שליט - להמשיך להתפלל למען השבויים
Itzik Edri -cc-by, צילום: Itzik Edri -cc-by

באגרת מיוחדת שהפיץ הערב (ה') הרב הראשי לישראל, הרב יונה מצגר, קורא הרב מצגר לכלל גבאי בתי הכנסת בישראל לקבוע תפילה למען שחרורו של המרגל הישראלי הכלוא בארה"ב, יונתן פולארד, כבר בימים הקרובים.

הרב מצגר כותב כי "בעזרת השם זכינו וראינו עין בעין כיצד ה' הטוב ברחמיו המרובים האזין, הקשיב, שמע, ונתקבלו תפילותינו ושבו בנים לגבולם בחזרתו לחיק עמו ומשפחתו של אהובנו גלעד שליט הי"ו, אשר חזר בריא בגופו ושלם ברוחו, לאחר שהיה בבחינת "במחשכים הושיבני כמתי עולם".

"כעת נישא תפילה בפינו בעת רצון זו 'עד הנה עזרונו רחמיך ולא עזבונו חסדיך ואל תטשנו ה' אלוקינו לנצח'. שנזכה אם ירצה השם, לראות במהרה ובקרוב גם בשחרורו של יקירנו אהובנו אחינו יונתן פולארד הי"ו, יחד עם כל יתר הנעדרים, ובזה תהיה טובתנו שלמה ותודתנו נצח על אחת כמה וכמה טובה כפולה ומכופלת למקום עלינו", הוסיף הרב מצגר במכתבו.

בעקבות הדברים כותב הרב מצגר כי "על כן הנני שוב בבקשתי להמשיך ולומר את תפילת "מי שברך" שנוסחה על ידינו ונאמרת בבתי הכנסיות בכל תפוצות ישראל למען ישובו בנים לגבולם במהרה". הוא העביר בקשתו זו לגבאי בתי הכנסת, בתקווה כי ימשיכו לשלב את התפילה בבתי הכנסת בישראל.

הרב מצגר הציע לגבאים לשלב פרק מספר תהילים בסוף התפילה, נוסף על אמירת "אחינו כל בני ישראל", זאת לרפואתו ושחרורו של פולארד ותפילת "מי שברך" מיוחדת ליונתן פולארד, שנוסחה על ידי הרב הראשי.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן