הרב מלמד: נחנוך היום שכונה חדשה בבית אל, גדולה מגבעת האולפנה

הרב זלמן מלמד, מוביל הסכם הפשרה לפינוי מרצון של שכונת גבעת האולפנה, אמר לתושבים כי "אנחנו מלאי אמונה שכל גזירה יכולה להתהפך לטובה. החלטת בג"ץ מרושעת ומקולקלת"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 26/06/12 09:36 ו בתמוז התשעב

הרב מלמד: נחנוך היום שכונה חדשה בבית אל, גדולה מגבעת האולפנה
אלעד יחיאל-cc-by-sa, צילום: אלעד יחיאל-cc-by-sa

הרב זלמן ברוך מלמד, רב היישוב בית אל ומוביל הסכם הפשרה בין המדינה לבין תושבי שכונת גבעת האולפנה, לפינוי מרצון של השכונה, נשא היום (ג') דברים לאחר תפילת שחרית שקיימו התושבים והתייחס לפינוי השכונה.

"פעמיים כי טוב. היום אנחנו עומדים לחנוך שכונה חדשה בבית אל", אמר הרב מלמד לתושבים, "אם לפני חודשיים היה אומר מישהו שחלק מהמחנה הצבאי יינתן להרחבת הישוב בית אל - זה היה נראה כמו דימיון חלומי, לא במציאות. היום בעזרת השם נחנוך שכונה חדשה בבית אל - שטח שגדול מהשטח הזה של השכונה".

הרב מלמד הוסיף כי "זה לא ממעט את הצער ואת עוגמת הנפש מהחלטת בג"ץ שהיא בעינינו החלטה מרושעת, החלטה מקולקלת, להרוס בתים שהושקעו בהם כספים רבים וישבו בהם אנשים שנים רבות. אבל אנחנו מלאי אמונה שכל גזירה יכולה להתהפך לטובה".

"זו לא פעם ראשונה בהיסטוריה שגזירות נהפכו לטובה", ציין הרב מלמד, "אנחנו לא מתפללים שהיא רק תתבטל אנחנו מתפללים שהיא תהפך לטובה ונבנה עוד בתים רבים בארץ ישראל, תבנה ותכונן".