הרב מלמד: לתמוך בשובתי הרעב מול קריית הממשלה

הרב זלמן ברוך מלמד קרא לציבור "להשתתף ולהזדהות" עם שובתי הרעב המבקשים לקדם את חקיקת "חוק ההסדרה" ובכך "למנוע הרס וחורבן של בתי ישראל בגבעת האולפנה"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 31/05/12 13:45 י בסיון התשעב

הרב מלמד: לתמוך בשובתי הרעב מול קריית הממשלה
אלעד יחיאל-cc-by-sa, צילום: אלעד יחיאל-cc-by-sa

הרב זלמן ברוך מלמד, ראש ישיבת בית אל, פרסם היום (ה') קריאה ציבורית לתלמידיו לבוא ולתמוך באוהל המחאה שהוקם אל מול קריית הממשלה בירושלים ולהזדהות עם שובתי הרעב במקום, המבקשים לקדם את חקיקת "חוק ההסדרה", זאת כדי להציל את שכונת גבעת האולפנה ומגרון.

בגילוי דעת שפרסם הרב מלמד, כתב הרב: "גם אני קורא לציבור לבוא, להשתתף ולהזדהות עם השובתים ליד הכנסת בתביעה לחוקק את חוק ההסדרה ולמנוע הרס וחורבן של בתי ישראל בגבעת האולפנה, בעמונה, בגבעת אסף, במגרון ועוד".

כזכור, רבה של עמונה, הרב יאיר פרנק, יחד עם יהודה יפרח, הובילו השבוע שביתת רעב אל מול קריית הממשלה, זאת כאקט מחאה למען קידומו של "חוק ההסדרה" אשר יובא להצבעה, ככל הנראה, בשבוע הבא. "שביתת הרעב שלנו היא זעקה של אנשים שעומדים להיות מושלכים מבתיהם. גורמים משפטיים דוחפים אותנו למיני התנתקות שאף אחד לא רוצה בה. לא ראש הממשלה, לא הממשלה, לא הכנסת ולא הציבור. הממשלה נכנסה לפלונטר משפטי שאפשר להסדיר אותו בצורה הכי פשוטה ומה שצריך זה לגרום לראש הממשלה לרדת מהעץ ועצירת הסחף הזה יכולה להיעשות רק על ידי חוק ההסדרה", הסביר יפרח.