הרב מזוז: להתפלל לרפואת אורי אורבך

הרב מאיר מזוז עודכן במהלך שיעור על מצבו של אורי אורבך, הפסיק את שיעורו והחל לקרוא פרקי תהילים לרפואתו. "מבקש לעורר רחמי שמים ולהתפלל לזכותו של אוהב ארץ ישראל הזקוק לרחמי שמים מרובים"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 01/02/15 15:05 יב בשבט התשעה

הרב מזוז: להתפלל לרפואת אורי אורבך
פלאש 90, צילום: פלאש 90

קריאה מקיר אל קיר להתפלל לרפואתו של השר אורי אורבך, שנמצא במצב קשה בבית החולים שערי צדק בירושלים, שם אושפז לפני כשלושה שבועות.

הרב מאיר מזוז, ראש ישיבת 'כיסא רחמים' בבני ברק, שנחשב כפטרונו של אלי ישי, עודכן במהלך שיעור שמסר בישיבת 'כיסא רחמים' על מצבו של השר אורי אורבך והפסיק את השיעור לטובת קריאת פרקי תהילים לרפואתו.

"אני מבקש לעורר רחמי שמים ולהתפלל לזכותו של אורי שרגא בן פנינה, אוהב ארץ ישראל, הזקוק לרחמי שמים מרובים ומי שיכול שיעתיר תפילה בעבורו", אמר הרב מזוז לתלמידיו.

מוקדם יותר היום פורסם כי בעקבות מצבו הבריאותי של השר אורי אורבך, יעביר ראש הממשלה נתניהו הצעת מחליטים שתכריז עליו כנבצר זמני. בעקבות ההודעה על מצבו הבריאותי של אורבך בציונות הדתית החלו להתפלל לרפואתו, בין היתר בישיבת ההסדר, ובעצרות תפילה במודיעין ובירושלים שיתקיימו הערב. משפחת אורבך קוראת להתפלל לרפואת אורי שרגא בן פנינה.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן