הרב מזוז זועם: השיחות בין יחד לעוצמה יהודית בסכנת פיצוץ

לכיפה נודע כי למרות טענות כי הצדדים מגיעים להסכמות, ביניהם שברוך מרזל יתברג במקום הרביעי, בעקבות פרובוקציות של עוצמה לישראל הרב מזוז שוקל לפוצץ השיחות

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 29/01/15 09:17 ט בשבט התשעה

הרב מזוז זועם: השיחות בין יחד לעוצמה יהודית בסכנת פיצוץ
ויקיפדיה ללא זכויות, צילום: ויקיפדיה ללא זכויות

האם תהיה אחדות בין עוצמה לישראל ומפלגת יחד? בכלל לא בטוח. אתמול בלילה שלח מיכאל בן ארי מכתב לתומכיו, בו הוא מודיע להם שהוא מוותר על מקומו ב'יחד' לטובת עמיתו ברוך מרזל, זאת על מנת להגיע להסכמות.

"העמדת ברוך במקומי, באה בעקבות דרישה של בית הרב מזוז", כתב בן ארי. "לא ראינו שזו סיבה לעכב את כניסתנו לכנסת. בגלל עניין פרסונלי. נוכחותו של ברוך מרזל היא ניצחון עצום על שונאי ישראל. ברוך, הוא תלמידו הנאמן של הרב כהנא, שהיה עוזרו בכנסת. חזרתו לכנסת כח״כ. היא ניצחון עצום. יהיה שמח כשברוך יעמוד מול האוייבים. הייתי ונשארתי שליח ציבור. חבר נאמן לכל אחד ואחת מכם. מבחוץ יהיה לי יותר זמן להתארגן יחד איתכם לקראת הבחירות הבאות. כדי להציל את מדינת ישראל שנכבשת מבפנים".

אך בעוד האיחוד נראה לכאורה מובטח, בפועל לא כך הדבר. ל'כיפה' נודע כי הרב מאיר מזוז, פטרונו של אלי ישי המנהל את המגעים עם עוצמה יהודית, שוקל לפוצץ את המגעים, זאת על רקע מה שהוא מכנה "פרובוקציות של בן ארי".

על פי הטענות, מיכאל בן ארי ביקש במפתיע לאשר את מיקומו של ברוך מרזל במיקום הרביעי ולא החמישי, ובמקביל נטען כי הוא מתכוון לעלות הבוקר להר הבית, דבר אשר עומד בניגוד להסכמים עם הרב טאו והרב מזוז, שביקשו ממנו שלא לעורר פרובוקציות בנושא, זאת בשל עמדתם בנוגע לעליה להר.

כעת, למרות שעל פניו אתמול היה נראה ששתי המפלגות ירוצו ברשימה אחת, כרגע הדברים עדיין יכולים להתפוצץ.