הרב מזוז: הרב עובדיה רצה לפגוש את בנט ולזעוק נגד החוקים האנטי דתיים

כך אמר הרב מזוז בכנס פעילים של מפלגת יחד בירושלים

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 18/02/15 07:56 כט בשבט התשעה

הרב מזוז: הרב עובדיה רצה לפגוש את בנט ולזעוק נגד החוקים האנטי דתיים
פלאש 90, צילום: פלאש 90

למעלה מאלף פעילים ותומכים הגיעו אתמול בערב (ג') לכנס בחירות של מפלגת יחד באולמי האצולה בירושלים. בכנס השתתפו מרן הרב מאיר מזוז, הרב דב ליאור, מחשובי רבני הציונות הדתית שאך באחרונה הודיע על תמיכה במפלגה, הרב יצחק ברדה, מנהיג המפלגה ח"כ אלי ישי, המדורג שני ח"כ יוני שטבון, המועמדים ברוך מרזל, הרב קובי יקיר, ששון טרבלסי ודודי שוומנפלד, רבנים ואישי ציבור נוספים. אחת מגולות הכותרת של הערב הייתה השתתפותו בפעם הראשונה של הרב דב ליאור בכנס פומבי של יחד, במפלגה הבהירו שזו הראשונה מיני רבות.

הרב מזוז: "שואלים אותי, מה מיוחד בתנועה הזו? הייתי עכשיו במוזיאון גוש קטיף. אי אפשר לראות את זה. איך אפשר. אנחנו צריכים לשמור על ארץ ישראל. שם הפתק- קץ. 'בשעה שהרי ישראל נושאים פירות- אין לך קץ מגולה מזה. לעמי ישראל כי קרבו לבא'. אליהו ויוני ראשי תיבות א״י- ארץ ישראל".

עוד סיפר הרב מזוז כי הגיע להדסה בערב ראש השנה ושם אמר לו אחד הרופאים כי "הרב עובדיה ביקש לראות את בנט כדי לזעוק על החוקים נגד התורה, ועל החקיקה האנטי דתית. אבל לא הספיק השליח". כמו כן, התייחס הרב להודעת התמיכה שפרסם היום הרב יורם אברג'ל במפלגה ואמר "אנחנו היינו לבד בתחילה, ביקשתי מרבנים לתמוך, אבל חששו. היום ברוך ה׳ כולם באים. אני מקדם בברכה את הרב אברג׳ל. ברכנו אבינו כולנו יחד".

הרב דב ליאור: "זו לכאורה תנועה חדשה, אבל היא ממשיכה מהר סיני. ממתן תורה. ועיקר התורה הוא רק בארץ ישראל. עומדת לקום כאן תנועה שתשים בראש ובראשונה את התורה כעיקר. חיי הנצח של עם ישראל. אנו מקווים שהנציגים יילחמו על החקיקה למען קדושת וטהרת ישראל. יש כאן תנועה ישנה מתחדשת- אחדות. אחדות ישראל. מה לנו מי שבא ממרוקו, מה לנו מפולניה. תורה אחת לנו, והיא תאחד אותנו". הרב ליאור התייחס גם לחקיקה האנטי דתית שאפיינה את הכנסת הקודמת ואמר כי "אמנם אחרי רבים להטות, אבל לא תהיה אחרי רבים לרעות. מה שהוא נגד התורה לא נשלים איתו כלל וכלל. גם מול רבים".

(צילום: דוברות)

יו"ר המפלגה, ח"כ אלי ישי: "כמה ניסו לאחד ולא הצליחו, וברוך ה' שהצלחנו תחת הנהגת הרבנים החשובים האלה לאחד. בעזרת ה' בבחירות הבאות תראו את כל המפלגות רוצות להצטרף". בנוסף, הביע ישי תקווה כי הבג"ץ יאשר את מועמדותו של ברוך מרזל ויפסול את מועמדותה של חנין זועבי.

ח"כ יוני שטבון: "אנחנו כאן כדי לחבר את כל מה שלפיד ביקש לקרוע. לפיד פגע בעולם התורה, אנחנו נבנה אותו. לפיד חתר לפנות יישובים, ואנחנו נוסיף יישובים. לפיד קיצץ בקצבאות הילדים, ואנחנו נגדיל אותן. אנחנו כאן כדי לתקן את כל מה שהוא הרס. לא עוד פיצולים, לא עוד מחיצות. דתיים לאומיים, חרדים, מסורתיים וחילוניים יחד ביחד".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן