הרב ליאור: "שלא יהיו עוד מחבלים בארץ הזאת"

הרב דב ליאור אמר את הדברים באירוע לציון 30 שנה להקמת המועצה האזורית הר חברון, במסגרתו זכה להוקרה כ"יקיר ההתיישבות"

חדשות כיפה אורי פולק 06/07/11 09:19 ד בתמוז התשעא

הרב ליאור: "שלא יהיו עוד מחבלים בארץ הזאת"

המועצה האזורית הר חברון ציינה אמש (ג') 30 שנים להקמתה, בחנוכת בניין המועצה החדש באזור התעשייה מיתרים. לאירוע החגיגי הגיעו אלפים מתושבי ההר והסביבה ובמסגרת האירוע הוענקו תעודות "יקיר ההר" לרבנים דב ליאור ואליעזר ולדמן, שרבים מתלמידיהם גרים בישובי המועצה.

הרב ליאור, שנעצר לפני כשבועיים לחקירת משטרה בחשד להסתה, אמר באירוע כי הוא "רוצה לאחל לכל התושבים היקרים שכמו שזכיתם להגיע לשלושים שנה תמשיכו להתפתח עוד ובקרוב יהיו לא 7,000 אלא 70,000, שלא יהיו עוד מחבלים בארץ הזאת ושממשלת ישראל תנחיל את הריבונות של עם ישראל במקום הזה". לדברי הרב ליאור, "אם הם, הערבים, רוצים להכריז על מדינה אז שהמדינה שלנו תחיל את הריבונות של עם ישראל במקום הזה".

הרב ליאור הוסיף כי "האירוע הוא לא רק שמחה של תושבי המקום אלא שמחתו של עם ישראל כולו. זו הפרחת חבל ארץ כבר 30 שנה. אני מברך את צביקה בר חי שממשיך את דרכו של אביו שגם יישב את הארץ".

גם יו"ר הכנסת, ראובן ריבלין, ברך את תושבי הר חברון. "אתם האנשים המקיימים את חובתנו לישב את הארץ עשיתם בשלושים שנה מעשה גדול. אנו מדברים על כל יישוביכם המחברים את דרום הארץ לירושלים. אין דבר יפה כדרומה של חברון. אנו ותיקי ירושלים ששבנו לירושלים לפני 200 שנה מברכים אתכם שתזכו לחגוג גם בדרום הר חברון 200 שנה", אמר ריבלין.