הרב לוינשטיין על לוחמות בצה"ל: "עם ישראל יכול להסתדר בלעדיהן"

הרב לוינשטיין תקף, בשיעור שהעביר בעלי, את פקודת 'השירות המשותף': "לעבור על איסורי תורה כדי להשתלב במערכות הצבא" ואת בג"ץ "מי נתן רשות לכתוב כתובה וקידושין למשכב זכר? בג"ץ, שופטים שלהם"

חדשות כיפה משה ויסטוך 23/11/16 21:22 כב בחשון התשעז

הרב לוינשטיין על לוחמות בצה"ל: "עם ישראל יכול להסתדר בלעדיהן"
צילום מסך, צילום: צילום מסך

הרב יגאל לוינשטיין, ראש המכינה הקדם צבאית בעלי, שוב עולה להתקפה. לפני מספר חודשים מתח הרב ביקורת חריפה על הצבא וכינה את הלהט"בים "סוטים". אמש, בשיעור שהעביר לתלמידים בוגרי בצבא בעלי, תקף הרב לוינשטיין את פקודת 'השירות המשותף', את הכוונה לשלב נשים כלוחמות ואת בג"ץ. כך פורסם הערב באתר 'וואלה'.

על פי הפרסום, נשמע הרב לוינשטיין בהקלטת השיעור כשהוא מסביר שסדום "לא הייתה המקום הכי מושחת בעולם", אך הסיבה שהוחרבה היא מכיוון שהאיסורים בעיר הפכו לחוקים לגיטימים. בכך הוא השווה במידה מסויימת את התנהלות תושבי סדום לפקודת 'השירות המשותף' שלטענתו מכריחה חיילים "לעבור על איסורי תורה כדי להשתלב במערכות הצבא".

על הכוונה לשלב לוחמות בצה"ל אמר הרב לוינשטיין כי "לנשים יש בשורה גדולה לעולם. לגברים יש בשורה גדולה לעולם וכל אחד צריך להביא את הבשורה שהשם מצפה ממנו. בשורת נשים היא בשורת השלום, לא המלחמה, לכן מלחמה ונשים זה תרתי דסתרי. עם ישראל יכול להסתדר בלי הנשים (הלוחמות - י"א) נהדר. הגברים נלחמים כדי שאת הבשורה הנשית יהיה אפשר לבשר, אבל בעולם המודרני הפכו את הנשים לגברים וערכן נמדד רק בקריטריונים של גברים".

עוד אמר הרב לוינשטיין כי בתקופת המבול סידרו נישואין בין שני זכרים ובין אדם לבהמה ומי שהפך זאת ל"חוק וסדר", כלשונו, הם "השופטים, בג"ץ. מי נתן רשות לכתוב כתובה וקידושין למשכב זכר? בג"ץ, שופטים שלהם". כך אמר על רקע פסיקת בג"ץ שהקפיא את מינויו של הרב קרים לתפקיד הרב הצבאי הראשי.