הרב לבנון מאשים: הרב סתיו איים על רב בכיר

הרב אליקים לבנון טוען כי הרב דוד סתיו, המתמודד לרבנות הראשית, "איים על רב הרבה יותר מבוגר ובעל ניסיון ממנו". לדבריו, התנהלות זו "שוללת את הלגיטימציה שלו להתמודד על הרבנות הראשית"

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 29/05/13 12:59 כ בסיון התשעג

הרב לבנון מאשים: הרב סתיו איים על רב בכיר
מועצה אזורית שומרון, צילום: מועצה אזורית שומרון

הרב אליקים לבנון, רב המועצה האזורית שומרון, תוקף היום (ד‘) את הרב דוד סתיו, המתמודד לתפקיד הרב הראשי לישראל - וטוען כי הרב סתיו איים בימים האחרונים על רב גדול ממנו, כחלק מהמרוץ לרבנות.

[embed]http://upload-community.kipa.co.il/magazine/529201327215.mp3[/embed]

בראיון לרדיו ”גלי ישראל“ אמר הרב לבנון כי ”ביומיים האחרונים נפל דבר, שרב שרוצה להיבחר למעמד הזה מאיים בלי בושה על רב הרבה יותר מבוגר ממנו יותר זקן יותר בעל ניסיון מאיים עליו בהכפשה בפתיחת תיקים“. הרב לבנון הסביר כי "זה נושא שיחה שהיה בין הרב סתיו לבין מישהו שאמר אם הרב דרוקמן לא יפסיק לפעול יהיה כך וכך זה נושא השיחה יש לזה עדות, שמעתי עדות לא מפי אדם אחד, מפי מקור ראשון ששמע את הדברים“.

”אם עד עכשיו הרב סתיו היה מועמד אפשרי, אם אתם שואלים אותי היום - הרב סתיו איבד את הלגיטימציה להגיש מועמדות להיות רב ראשי בארץ ישראל“, טען הרב לבנון.

מארגון ”צהר“ נמסר בתגובה לכיפה כי ”הדברים הם שקר והוצאת דיבה חמורה ביותר. אנו מאמינים כי הרב לבנון בעצמו ימצא את הדרך להתנצל בהקדם בפני הרב סתיו. כשיחזור הרב סתיו משליחותו בחו“ל הוא ינקוט צעדים תורניים ומשפטיים אל מול הדברים החמורים של הרב לבנון“.