הרב לבנון: אסור לתדלק מכוניות של ערבים

רב השומרון קבע כי מכיוון שהערבים משתמשים במכוניות כנשק, אסור ליהודים לספק להם דלק. "כיוון שכיום כל מכונית היא נשק לטרור, כל תחנת דלק שמספקת דלק למכוניות ערביות הרי שהיא מספקת נשק ותחמושת למחבלים"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 11/11/14 13:05 יח בחשון התשעה

הרב לבנון: אסור לתדלק מכוניות של ערבים
פלאש 90, צילום: פלאש 90

אסור ליהודים לתדלק מכוניות של ערבים, כך קובע הרב אליקים לבנון, רב היישוב אלון מורה ורב השומרון, בהחלטה מפתיעה על רקע פיגועי הדריסה והעלייה באלימות מצד ערבים. בראיון לרדיו קול חי קבע הרב לבנון כי "כיום שכל מכונית היא נשק לטרור, כל תחנת דלק שמספקת דלק למכוניות ערביות הרי היא מספקת נשק ותחמושת למחבלים, ולכן אסור לתדלק מכוניות ערביות".

"כל מכונית היא מוסד טרור וכל תחנת דלק שמספקת דלק למכוניות ערביות שנוסעות בכבישים, זו תחנה שמספקת נשק ותחמושת", קבע הרב לבנון. "ממשלת ישראל, המשטרה וכוחות הביטחון עומדים אין אונים ובמלחמה נוקטים בכל אמצעי ההגנה שמדינה כמדינה מתגוננת. צריך להגדיר מטרה פשוטה: למגר את הטרור".

הרב לבנון הוסיף והגדיר כי "אסור למכוניות ערביות לצאת מערים ערביות. ערבים שירצו ייסעו באוטובוסים. מי שמשתמש ברכב פרטי כדי לתקוף ולהרוג אנשים לא יסע במכוניות. זה יהיה שבוע, שבועיים או חודש עד שהרחוב הערבי יירגע ויבין שבמדינה יש סדר".

"הפיגועים שבאים עלינו באים לרומם אותנו ולא כדי להוריד לנו את הרוח. כשהקב|ה מחליט על אינתיפאדה חדשה, זו החלטה אלוקית שבאה לעורר אותנו. צריך לנצל את הרגעים הקשים האלה כדי לדעת שאנחנו בתהליך התקדמות רצוף“.

בהמשך המהדורה המרכזית של רדיו קול חי, שם נאמרו הדברים, הגיבה חברת הכנסת שולי יחימוביץ על דבריו של הרב לבנון וטענה כי מדובר ב"דברי בלע וגזענות, ומה שנדרש כעת הוא לא להוסיף שמן למדורה אלא להרגיע את הרוחות".